تاریخ انتشار : شنبه 21 آگوست 2021 - 2:26
کد خبر : 4321

رشد اعتبارات عمرانی لرستان در سال ۱۴۰۰

رشد اعتبارات عمرانی لرستان در سال ۱۴۰۰

 استاندار لرستان گفت: خادمی با اشاره به تخصیص اعتبارات سال ۱۴۰۰ و اعلام آن‌ها در بخش اسناد به دستگاه‌های اجرایی استان، گفت : لازم است دستگاه‌ها هرچه سریعتر نسبت به برنامه ریزی و جذب اعتبارات اقدام کنند. موسی خادمی، امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی لرستان اظهار کرد: در این جلسه تاکید بر هرچه سریعتر انجام

رشد اعتبارات عمرانی لرستان در سال ۱۴۰۰

 استاندار لرستان گفت: خادمی با اشاره به تخصیص اعتبارات سال ۱۴۰۰ و اعلام آن‌ها در بخش اسناد به دستگاه‌های اجرایی استان، گفت : لازم است دستگاه‌ها هرچه سریعتر نسبت به برنامه ریزی و جذب اعتبارات اقدام کنند.

موسی خادمی، امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی لرستان اظهار کرد: در این جلسه تاکید بر هرچه سریعتر انجام شدن مبادله موافقتنامه اعتبارات عمرانی سال ۱۴۰۰ مطرح شد و مقرر گردید تمامی دستگاهها تا پایان مرداد ماه نسبت به این موضوع با سازمان مدیریت و برنامه ریزی هماهنگی کنند تا بتوانند به سرعت منابع مالی را جذب کنند.

وی افزود: در این جلسه موضوع تعیین کاربری زمین در تعدادی از طرح های تولیدی مطرح شد که برای شش طرح تولیدی زمین مورد نیاز تعیین و شش ماه به آن‌ها فرصت داده شد که کار اجرایی را آغاز و در غیر این صورت این مصوبه پس از گذشت زمان مورد نظر لغو خواهد شد.

خادمی با اشاره به تخصیص اعتبارات سال ۱۴۰۰  و اعلام آن‌ها در بخش اسناد به دستگاه‌های اجرایی استان، گفت : لازم است دستگاه‌ها هرچه سریعتر نسبت به برنامه ریزی و جذب اعتبارات اقدام کنند.

استاندار لرستان در خصوص اعتبارات استانی، تصریح کرد: در این زمینه ردیف اعتبارات و اعتبارات مصوب کاملاً مشخص است و حدود ۷۰ درصد از اعتبارات عمرانی استان تخصیص داده شده، با اینکه هنوز در نقدینگی مشکل وجود دارد اما از نظر تخصیص اسناد وضعیت استان مناسب است ولرستان رشد مطلوبی در بین استان های کشور در زمینه اعتبارات عمرانی در سال ۱۴۰۰ داشته است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها