تاریخ انتشار : جمعه 22 اکتبر 2021 - 20:07
کد خبر : 10079

روابط عمومی نقش برجسته ای در اقناع سازی و همراه سازی مردم دارد

روابط عمومی نقش برجسته ای در اقناع سازی و همراه سازی مردم دارد

استاندار تهران با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها نقش موثری در اقناع سازی و همراه سازی مردم دارند، گفت: هیچ اقدام احتمالی و ارزشمندی بدون همراهی مردم امکانپذیر نیست. قطعا اگر در مشکلی مردم همراه شوند مدیریت آن آسانتر خواهد بود. به گزارش ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه تقدیر از روابط عمومی های

روابط عمومی نقش برجسته ای در اقناع سازی و همراه سازی مردم دارد

استاندار تهران با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها نقش موثری در اقناع سازی و همراه سازی مردم دارند، گفت: هیچ اقدام احتمالی و ارزشمندی بدون همراهی مردم امکانپذیر نیست. قطعا اگر در مشکلی مردم همراه شوند مدیریت آن آسانتر خواهد بود.

به گزارش ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه تقدیر از روابط عمومی های تهران گفت: روابط عمومی ها در مجموعه استانداری تهران گمنامی در حوزه برخورداری و بهره مندی از امکانات لازم دارند به شکلی که این خواسته های آنها در حاشیه قرار می گیرد. روابط عمومی امروز نقش ارزشمندی در همه دستگاه ها دارد و می تواند بسیار موثر باشد.

وی افزود: اگر در میان اقدامات حوزه های تخصصی نقش و جایگاه روابط عمومی ها را به درستی بشناسیم می توانیم اقدامات شایسته را به درستی به تصویر و نوشتار در بیاوریم و بدین ترتیب انگیزه اقدامات ارزشمند و تخصصی چندین برابر می شود.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران اقدامات ارزشمندی در کشور انجام شده است افزود: هر چند که امروز از طرفی به سمت سالمندی جمعیت پیش می رویم اما از بدو انقلاب اسلامی با شکل دادن ساختار سلامت، مراقبت از مادران باردار و پوشش کامل واکسیناسیون در سال ۹۸ و ۹۹ ، امید به زندگی در بانوان به ۷۴ سال و در آقایان ۷۲ سال رسیده است. این در حالیست که پیش از انقلاب امید به زندگی ۵۶ سال بود و به این ترتیب ظرف حدود ۴۲ سال امید به زندگی ۲۸ سال افزایش پیدا کرده، اقدام ارزشمندی که برای آحاد جامعه فراهم شده است.

محسنی بندپی تاکید کرد: اطلاع رسانی و ظرفیت روابط عمومی ها و ارتقای دانش مردم در ابعاد مختلف نقش بسزایی در پیشبرد اهداف خواهد داشت. باید همراه سازی و اقناع سازی مردم را در کنار اقدامات ارزشمند در دستور کار قرار دهیم. موضوعی که ظرف سال های گذشته مغفول مانده است.

وی ادامه داد: امروز اگر در استان تهران فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی به ۷۰ درصد رسیده این مهم تنها با همت رسانه ها و تلاش روابط عمومی ها محقق شده، بی تردید هر گاه مردم در مسائل مختلف اقناع و با دولت همراه شده اند، نقش راهبردی ما راحت تر به مرحله اجرا درآمده است. قطعا در این همراه سازی و جذب مشارکت مردم روابط عمومی ها نقش بسزایی دارند.

استاندار تهران در بخش دیگری از صحبت های خود با تاکید بر اینکه باید سرمایه اجتماعی با اقدامات همه جانبه افزایش پیدا کند افزود: ظرف سال های گذشته ما دولتی ها نتوانستیم آنطورکه شایسته است اقناع سازی و همراه سازی مردم را انجام دهیم. در استان تهران با توجه به پیچیدگی هایی که در مدیریت و راهبری آن وجود دارد نقش اطلاع رسانی نقشی برجسته است و نیاز است که روابط عمومی ها در کنار رسانه ها به موضوع اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم توجه ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها