تاریخ انتشار : یکشنبه 9 ژانویه 2022 - 10:30
کد خبر : 187538

رودان را دریابید/آبگرفتگی کامل بیش از ۱۰۰ منزل مسکونی محله سنگی

رودان را دریابید/آبگرفتگی کامل بیش از ۱۰۰ منزل مسکونی محله سنگی

عکس تزیینی است ایسنا/هرمزگان عضو شورای اسلامی شهر رودان خواستار رسیدگی به وضعیت بغرنج شهر رودان پس از بارندگی شدید صبح امروز شد. مصیب داوری در گفت و گو با ایسنا، افزود: پس از بارندگی شدید بامداد امروز در شهر رودان مشکلات زیادی برای مردم این شهر بوجود آمد. وی با بیان اینکه در حال حاضر

رودان را دریابید/آبگرفتگی کامل بیش از ۱۰۰ منزل مسکونی محله سنگی
عکس تزیینی است

ایسنا/هرمزگان عضو شورای اسلامی شهر رودان خواستار رسیدگی به وضعیت بغرنج شهر رودان پس از بارندگی شدید صبح امروز شد.

مصیب داوری در گفت و گو با ایسنا، افزود: پس از بارندگی شدید بامداد امروز در شهر رودان مشکلات زیادی برای مردم این شهر بوجود آمد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر با مشکلات قطعی برق و تلفن مواجه هستیم، تصریح کرد: از ساعت ۵ صبح سیل در محله سنگی شهر رودان جاری و بیش از ۱۰۰ منزل مسکونی دچار آبرگفتگی کامل شده اند.

داوری با اشاره به اینکه وسایل منازل همگی زیر آب بوده و امکان استفاده وجود ندارد، خاطرنشان کرد: مردم در حال حاضر با مشکل تردد و عدم دسترسی به پخت و پز مواجه هستند که باید هرچه زودتر به وضعیت این محله رسیدگی شود.

عضو شورای اسلامی شهر رودان با تقدیر از تلاش نیروهای سپاه و هلال احمر که از همان ساعات ابتدایی پای کار بوده اند، اضافه کرد: کشاورزی و باغات این منطقه همگی زیر آب رفته و به طور قطع خسارات زیادی به به مردم محله سنگی وارد شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها