تاریخ انتشار : دوشنبه 10 ژانویه 2022 - 16:27
کد خبر : 188715

روی کین: قهرمانی بعدی لیورپول در لیگ ۳۰ سال دیگر خواهد بود

روی کین: قهرمانی بعدی لیورپول در لیگ ۳۰ سال دیگر خواهد بود

کارشناس تلویزیونی فوتبال جزیره به انتقاد شدید از نحوره بازی تیم لیورپول پرداخت. به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، در حساس ترین دیدار هفته لیگ برتر انگلیس، لیورپول در خانه به دیدار منچسترسیتی رفت و در نهایت با نتیجه ۴ بر یک شکست خورد. لیورپول نسبت به همین مقطع زمانی در فصل

روی کین: قهرمانی بعدی لیورپول در لیگ ۳۰ سال دیگر خواهد بود

کارشناس تلویزیونی فوتبال جزیره به انتقاد شدید از نحوره بازی تیم لیورپول پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، در حساس ترین دیدار هفته لیگ برتر انگلیس، لیورپول در خانه به دیدار منچسترسیتی رفت و در نهایت با نتیجه ۴ بر یک شکست خورد. لیورپول نسبت به همین مقطع زمانی در فصل قبل ۲۷ امتیاز کمتر کسب کرده است که افت فاحش تیم یورگن کلوپ را نشان می دهد.

روی کین بازیکن سابق منچستریونایتد که به عنوان کارشناس تلویزیونی فعالیت دارد بعد از این دیدار گفت: از نظر من لیورپول قهرمان بدی است. تا اینجای فصل مداوم آنها دنبال بهانه های مختلفی بودند که تیمشان بد بازی می کند. وقتی تیمی قهرمان می شود دیگر نباید به عقب نگاه کند و در باد موفقیت ها بخوابد. این تیم لیورپول چنین رفتاری ندارد و آنها هنوز در باد موفقیت های قبل هستند. به نظرم این تیم اصلا نمی تواند قهرمان شود. قهرمانی بعدی این تیم شاید ۳۰ سال دیگر باشد.

او در ادامه گفت: تیمی بزرگ است که بتواند افت های کوچک را به خوبی پشت سر بگذارد. منچسترسیتی را نگاه کنید. دو بازیکن اصلی خودش را در اختیار ندارد و چطور بازی می کند و افت ابتدای فصل را جبران کرد. لیورپول مداوم دنبال بهانه جویی است و یورگن کلوپ با این رفتار به جایی نخواهد رسید و بهتر است این تیم در ادامه فصل برای لذت بردن بازی کند و دیگر نمی تواند به فکر رسیدن به سیتی باشد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها