تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 25 نوامبر 2021 - 19:22
کد خبر : 121584

رکابزن پارالمپیکی: برای حضور در توکیو تلاش می‌کنم

رکابزن پارالمپیکی: برای حضور در توکیو تلاش می‌کنم

دارنده مدال برنز بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا در ماده پیست گفت: هر چند برای حضور در مسابقات جهانی بلژیک که آخرین فرصت برای ثبت امتیازات خود در رنکینگ جهان برای حضور در توکیو تلاش می کنم، اما نمی دانم این مسابقات برگزار شود یا خیر؟ مهدی محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات کاپ جهانی

رکابزن پارالمپیکی: برای حضور در توکیو تلاش می‌کنم

دارنده مدال برنز بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا در ماده پیست گفت: هر چند برای حضور در مسابقات جهانی بلژیک که آخرین فرصت برای ثبت امتیازات خود در رنکینگ جهان برای حضور در توکیو تلاش می کنم، اما نمی دانم این مسابقات برگزار شود یا خیر؟

مهدی محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات کاپ جهانی دوچرخه سواری اردیبهشت ماه در بلژیک برگزار می‌شود که قرار است با هماهنگی کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون دوچرخه‌سواری در این تورنمنت شرکت کنم تا پس از ثبت امتیازاتم در رنکینگ جهان، مشکلی برای حضور در بازیهای پارالمپیک توکیو نداشته باشم.

وی گفت: در حال حاضر امتیاز کافی برای حضور در پارالمپیک توکیو را کسب کرده‌ام، اما زمانی می‌توانم به عنوان نماینده ایران در توکیو شرکت کنم که امتیازاتم در رنکینگ جهان ثبت شود. با توجه به تعویق زمان برگزاری مسابقات دوچرخه سواری پیست قهرمانی آسیا در قزاقستان، نمی دانم کاپ جهانی دوچرخه سواری معلولان اردیبهشت ماه برگزار شود یا خیر؟

این دوچرخه سوار معلول در پایان تصریح کرد: روزی ۵ ساعت در جاده رکاپ می زنم تا عملکرد خوبی در کاپ جهانی بلژیک داشته باشم، البته اگر این رقابتها نیز همانند قهرمانی آسیا لغو و یا به تعویق بیفتد آخرین فرصت کسب سهمیه را از دست خواهم داد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها