تاریخ انتشار : یکشنبه 8 آگوست 2021 - 14:27
کد خبر : 71094

زخمی شدن جوان فلسطینی در کرانه باختری به ضرب گلوله صهیونیست‌ها

زخمی شدن جوان فلسطینی در کرانه باختری به ضرب گلوله صهیونیست‌ها

مدیر امداد و اورژانس هلال احمر فلسطین از زخمی شدن یک شهروند فلسطینی به ضرب گلوله نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در شمال کرانه باختری خبر داد.  به نقل از فلسطین الیوم، احمد جبریل، مدیر امداد و اورژانس هلال احمر فلسطین در استان نابلس خاطرنشان کرد، در جریان درگیری‌ها در شمال کرانه باختری یک شهروند فلسطینی

زخمی شدن جوان فلسطینی در کرانه باختری به ضرب گلوله صهیونیست‌ها

مدیر امداد و اورژانس هلال احمر فلسطین از زخمی شدن یک شهروند فلسطینی به ضرب گلوله نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در شمال کرانه باختری خبر داد.

 به نقل از فلسطین الیوم، احمد جبریل، مدیر امداد و اورژانس هلال احمر فلسطین در استان نابلس خاطرنشان کرد، در جریان درگیری‌ها در شمال کرانه باختری یک شهروند فلسطینی به ضرب گلوله جنگی نیروهای ارتش رژیم اشغالگر در شهرک «بیتا» واقع در جنوب نابلس زخمی شد و کادر هلال احمر این جوان ۲۱ ساله را به بیمارستان دولتی «رفیدیا» در این شهر منتقل کردند.
جبریل در ادامه افزود که وضعیت سلامتی این جوان فلسطینی باثبات است.
از زمان آغاز درگیری‌ها در کوه صبیح در ماه مه، هفت فلسطینی شهید شدند که شش شهید از شهرک بیتا و یک تن از روستای “یتما القریبة” بود و بیش از ۳ هزار تن به خاطر شلیک گلوله جنگی و مشقی و نیز استنشاق گاز اشک آور زخمی شدند.
شهرک بیتا تقریبا روزانه شاهد برپایی تظاهرات در اعتراض به ایجاد کانون شهرک‌سازی در اراضی فلسطینی به ویژه در کوه صبیح است.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها