تاریخ انتشار : شنبه 23 اکتبر 2021 - 20:47
کد خبر : 12878

زمین‌های واگذار شده به دانشگاه لرستان جزو منابع ملی است

زمین‌های واگذار شده به دانشگاه لرستان جزو منابع ملی است

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه لرستان گفت: زمین‌هایی که به این دانشگاه واگذار شده جزو منابع ملی است و سند مالکیتی برای کشاورزان وجود ندارد. دکتر خسرو عزیزی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص زمین‌های واگذار شده به دانشگاه لرستان اظهار کرد: اسناد و مستنداتی که وجود دارد در سال ۵۶ در کمیسیون ممیزی منابع ملی زمین‌های دانشگاه

زمین‌های واگذار شده به دانشگاه لرستان جزو منابع ملی است

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه لرستان گفت: زمین‌هایی که به این دانشگاه واگذار شده جزو منابع ملی است و سند مالکیتی برای کشاورزان وجود ندارد.

دکتر خسرو عزیزی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص زمین‌های واگذار شده به دانشگاه لرستان اظهار کرد: اسناد و مستنداتی که وجود دارد در سال ۵۶ در کمیسیون ممیزی منابع ملی زمین‌های دانشگاه از نظر سازمان جنگل‌ها و منابع طبیعی جزو منابع ملی بودند.

وی اضافه کرد: در این اراضی هیچ‌گونه مستثنیاتی وجود نداشته است.

رئیس دانشگاه لرستان ادامه داد: شکوائیه‌هایی از سوی کشاورزان داشتیم اما از نظر منابع طبیعی تمامی اراضی‌ای که به ما و دانشگاه علوم پزشکی لرستان واگذار شده جزو منابع ملی بوده و سند مالکیتی وجود ندارد.

عزیزی گفت: در سال ۸۳، ۴۳۰ هکتار بوده مجموع این اراضی و جزو منابع ملی بوده و سند مالکیتی وجود ندارد و کشاورزان عرفا در آنجا به کشت و کار می‌پرداختند.

عزیزی اضافه کرد: در سال ۸۳ که خواستیم منبع آبی را برای دانشگاه احداث کنیم به مزرعه عدس یکی از کشاورزان مواجه شدیم که با بررسی اسناد موضوع این بود که این مکان عرفا کشت و کار می‌کردند و سند مالکیتی وجود نداشته است.

رئیس دانشگاه لرستان عنوان کرد: اگر سندی ارائه می‌شد از سوی کشاورزان دانشگاه لرستان برابر قانون به ضوابط عمل می‌کرد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها