تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 21 اکتبر 2021 - 21:49
کد خبر : 7677

ساخت درمانگاه تخصصی سگ‌های بدون صاحب در نقاهتگاه آرادکوه

ساخت درمانگاه تخصصی سگ‌های بدون صاحب در نقاهتگاه آرادکوه

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از آماده‌سازی درمانگاه تخصصی سگ‌های بدون صاحب در نقاهتگاه آرادکوه خبر داد و گفت: روزانه ۱۵ سگ در این درمانگاه عقیم می‌شود که با آغاز به کار درمانگاه تخصصی، تعداد این اعمال جراحی بیشتر می‌شود. به گزارش ایسنا،  سید علی مفاخریان گفت: نقاهتگاه سگ‌های بدون صاحب آرادکوه

ساخت درمانگاه تخصصی سگ‌های بدون صاحب در نقاهتگاه آرادکوه

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از آماده‌سازی درمانگاه تخصصی سگ‌های بدون صاحب در نقاهتگاه آرادکوه خبر داد و گفت: روزانه ۱۵ سگ در این درمانگاه عقیم می‌شود که با آغاز به کار درمانگاه تخصصی، تعداد این اعمال جراحی بیشتر می‌شود.

به گزارش ایسنا،  سید علی مفاخریان گفت: نقاهتگاه سگ‌های بدون صاحب آرادکوه با ظرفیت نگهداری ۴۰۰۰ سگ دارای یک کانکس برای انجام امور درمانی و دامپزشکی است که در حال حاضر در حال آماده‌سازی ساختمانی با وسعت ۱۲۰ متر مربع برای راه اندازی کلینیک دامپزشکی هستیم.

وی افزود: این کلینیک دامپزشکی مجهز به سه اتاق برای انجام عمل جراحی، ریکاوری و سایر خدمات درمانی  عقیم سازی است.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر درباره کادر درمان در این نقاهتگاه بیان کرد: در حال حاضر سه دامپزشک و سه تکنسین برای امور درمانی  در کلینیک تخصصی آرادکوه فعالیت دارند اما مایل به جذب دامپزشکان داوطلب برای افزایش خدمات هستیم و علاقمندان می‌توانند برای این امر اعلام آمادگی کنند.

وی با بیان اینکه روزانه حدود ۳۰ سگ زنده‌گیری و به نقاهتگاه آرادکوه منتقل می‌شوند، گفت: تقریبا نیمی از سگ‌ها، جَرَبی یا مبتلا به بیماری‌های دیگر هستند که دلیل آن رفتار نادرست شهروندان است بنابراین توصیه می‌شوند که در صورت تمایل به غذادهی، غذای مناسب  و در مکان مناسب به این کار اقدام کنند و به هیچ وجه مانده غذای چرب را به حیوانات ندهند.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، مفاخریان درباره ارتقای کیفیت خدمت رسانی با بهبود فضای نقاهتگاه آرادکوه تصریح کرد: سایت مربوط به سگ‌های نر نیز بهسازی و ۲۱ قفس مسقف برای بهبود شرایط در فصل گرم و سرد تعبیه شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها