تاریخ انتشار : شنبه 21 آگوست 2021 - 21:42
کد خبر : 5672

ساعات کاری ادارات چهارمحال و بختیاری از یکم شهریور به روال عادی بر می‌گردد

ساعات کاری ادارات چهارمحال و بختیاری از یکم شهریور به روال عادی بر می‌گردد

 سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: از روز دوشنبه یکم شهریورماه ساعات کاری ادارات چهارمحال و بختیاری به روال سابق بر می‌گردد و همچنین دستگاه‌های اجرایی در روزهای پنج‌شنبه برای ارائه خدمات فعال هستند. سعید رئیسی در خصوص ساعات کاری دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری در شهریورماه، اظهار کرد: طبق

ساعات کاری ادارات چهارمحال و بختیاری از یکم شهریور به روال عادی بر می‌گردد

 سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: از روز دوشنبه یکم شهریورماه ساعات کاری ادارات چهارمحال و بختیاری به روال سابق بر می‌گردد و همچنین دستگاه‌های اجرایی در روزهای پنج‌شنبه برای ارائه خدمات فعال هستند.

سعید رئیسی در خصوص ساعات کاری دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری در شهریورماه، اظهار کرد: طبق مصوبه هیات دولت از تاریخ ۱۷ تیرماه به‌منظور صرفه‌جویی در مصرف برق و کاهش خاموشی‌ها ساعات کاری ادارات این استان از روز شنبه تا چهارشنبه با کاهش مواجه شد و به ساعت ۷ الی ۱۳ تغییر پیدا کرد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: همچنین دستگاه‌های دولتی این استان به‌همین منظور در روزهای پنج‌شنبه تا پایان مردادماه تعطیل بودند.

وی خاطرنشان کرد: از روز دوشنبه یکم شهریورماه ساعات کاری ادارات چهارمحال و بختیاری به روال سابق بر می‌گردد و همچنین دستگاه‌های اجرایی در روزهای پنج‌شنبه برای ارائه خدمات فعال هستند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها