تاریخ انتشار : دوشنبه 1 نوامبر 2021 - 22:13
کد خبر : 69016

سبلان پارچه نقش مهمی در کاهش بیکاری و توسعه اقتصادی دارد

سبلان پارچه نقش مهمی در کاهش بیکاری و توسعه اقتصادی دارد

ایسنا/اردبیل معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: سبلان پارچه نقش مهمی در کاهش بیکاری و توسعه اقتصادی منطقه دارد. ارژنگ عزیزی در مراسم افتتاح نمایشگاه و فروشگاه دائمی محصولات شرکت نساجی و پوشاک سبلان پارچه گفت: مدیرعامل کارخانه نساجی سبلان پارچه در سال ۱۳۸۱ کار بزرگ و انقلابی را آغاز کرد و با در اختیار

سبلان پارچه نقش مهمی در کاهش بیکاری و توسعه اقتصادی دارد

ایسنا/اردبیل معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: سبلان پارچه نقش مهمی در کاهش بیکاری و توسعه اقتصادی منطقه دارد.

ارژنگ عزیزی در مراسم افتتاح نمایشگاه و فروشگاه دائمی محصولات شرکت نساجی و پوشاک سبلان پارچه گفت: مدیرعامل کارخانه نساجی سبلان پارچه در سال ۱۳۸۱ کار بزرگ و انقلابی را آغاز کرد و با در اختیار داشتن ۱۸ هزار هکتار زمین، مجهزترین، مدرن‌ترین و بزرگ‌ترین کارخانه خاورمیانه را افتتاح کرد.
وی افزود: با توجه ویژه رئیس قوه قضائیه به این مجموعه بزرگ تولیدی و حل مشکلات آن، امروز شاهد این هستیم که بعد از ۱۵ سال وقفه این مجموعه عظیم‌ به چرخه تولید بازگشته و با ظرفیت اشتغال ۵ هزار نفری نقش موثری در رفع بیکاری و صادرات غیرنفتی در منطقه دارد.
عزیزی با اشاره به وجود خاک مغان به عنوان حاصل‌خیزترین خاک در منطقه، خاطرنشان کرد: وجود این نعمت الهی می‌تواند نقش مهمی در تامین مواد اولیه کارخانه سبلان پارچه داشته باشد.
منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها