تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 21 اکتبر 2021 - 21:45
کد خبر : 7643

سرمربی هندبال شهید شاملی: با سه بازیکن لیگ‌های خارجی به توافق رسیده‌ایم

سرمربی هندبال شهید شاملی: با سه بازیکن لیگ‌های خارجی به توافق رسیده‌ایم

مهدی آزادمنجیری گفت: کار بسیار سختی در مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا داریم، ما با سه بازیکن کمکی از لیگ‌های خارجی به توافق رسیده‌ایم. سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت آمادگی تیمش برای حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: از روز گذشته وارد اردو شده‌ایم.

سرمربی هندبال شهید شاملی: با سه بازیکن لیگ‌های خارجی به توافق رسیده‌ایم

مهدی آزادمنجیری گفت: کار بسیار سختی در مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا داریم، ما با سه بازیکن کمکی از لیگ‌های خارجی به توافق رسیده‌ایم.

سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت آمادگی تیمش برای حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: از روز گذشته وارد اردو شده‌ایم. بازیکنان تست دادند که تست کرونا همه منفی شد. در اردوهای قبلی که کازرون بود مراقبت زیادی کردیم که به کرونا مبتلا نشوند. تمرینات را از دیشب آغاز کردیم و تا ۶ خرداد تمرینات‌مان در سالن فدراسیون ادامه خواهد داشت.

سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون گفت: بازیکنان ۶۰ تا ۷۰ درصد آماده هستند که تا آخر این اردو هم به آمادگی تاکتیکی و تیمی خواهند رسید. بعد از این اردو چند بازی دوستانه با تیم مس کرمان هم خواهیم داشت و چند روزی اردو تعطیل خواهد شد. مجددا از دهم خرداد اردو را در تهران آغاز می‌کنیم که تا روز اعزام ادامه خواهد داشت.

آزادمنجیری درباره جذب بازیکنان کمکی گفت: ما با الله کرم استکی قطعی کردیم و او ما را در مسابقات همراهی خواهد کرد. هم‌چنین با مهدی‌زاده که در لیگ لهستان بازی می‌کند نیز قرارداد بستیم. یک بازیکن فرانسوی هم در فهرست ما هست اگر با او هم به توافق برسیم سه بازیکن از لیگ‌های خارج از ایران به ما ملحق می‌شوند. از بازیکنان داخلی هم مجتبی حیدرپور از تیم سپاهان را به خدمت گرفتیم.

سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون درباره حریفان خود در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا گفت: مقابله با همه تیم‌های عربی سخت است، گروه مس هم گروه ساده‌ای نیست. گروه ما هم گروه سختی است چون تیم‌های العربی قطر، تیم النجمیه بحرین و تیم السالمیه کویت از تیم‌های خیلی خوبی هستند که در گروه ما قرار دارند. مقابله کردن با هر کدام از این تیم‌ها بازی بسیار سنگینی است‌. کار سختی در پیش داریم. باید همه تلاش خود را بکنیم تا از گروه بالا بیاییم.

به گزارش ایسنا، مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا از ۲۲ تا ۳۱ خرداد به میزبانی جده عربستان انجام می‌شود. در این مسابقات ۱۱ گروه حضور دارند که در دو گروه با هم رقابت خواهند کرد. تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در گروه A با تیم‌های العربی قطر، السالمیه کویت، تیم Mudher عربستان و النجمه بحرین هم گروه است. دیگر نماینده ایران مس کرمان نیز در گروه B با تیم‌های الوحده عربستان، اوزبک ازبکستان، القطن یمن، الدحیل قطر و الکویت کویت هم‌گروه است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها