تاریخ انتشار : یکشنبه 26 دسامبر 2021 - 17:19
کد خبر : 176267

سرمربی کازرون: مطمئن بودم قهرمان می‌شویم/ بازیکنانم سنگ تمام گذاشتند

سرمربی کازرون: مطمئن بودم قهرمان می‌شویم/ بازیکنانم سنگ تمام گذاشتند

مهدی آزاد منجیری گفت: فکر می‌کردم که قهرمان لیگ برتر هندبال شویم بازیکنانم سنگ تمام گذاشتند. به گزارش ایسنا، سرمربی تیم هندبال شهید شاملی کازرون بعد از عنوان قهرمانی و برد مقابل مس کرمان گفت: بازی سنگینی بود، به بازیکنانم تبریک می‌گویم. آن‌ها مزد تلاش و زحمت یک سال خود را  کشیدند. من این برد

سرمربی کازرون: مطمئن بودم قهرمان می‌شویم/ بازیکنانم سنگ تمام گذاشتند

مهدی آزاد منجیری گفت: فکر می‌کردم که قهرمان لیگ برتر هندبال شویم بازیکنانم سنگ تمام گذاشتند.

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم هندبال شهید شاملی کازرون بعد از عنوان قهرمانی و برد مقابل مس کرمان گفت: بازی سنگینی بود، به بازیکنانم تبریک می‌گویم. آن‌ها مزد تلاش و زحمت یک سال خود را  کشیدند. من این برد و تلاش را به همه مردم و الخصوص طرفدارای کازرون تقدیم می‌کنم.

وی در خصوص تاثیر کرونا بر سطح مسابقات گفت: قطعا کرونا هم تاثیر خود را بر سطح مسابقات داشت. دو بار بازیکنان ما هم مبتلا شدند که بر عملکردمان تاثیر زیادی داشت، اما با مدیریت مسئولان باشگاه همه چیز مدیریت شد و از نیم فصل دیگر مشکلی نداشتیم.

مهدی آزاد منجیری در خصوص سطح رقابت‌ها گفت: امسال سطح لیگ خوب بود، ۵ تا ۶ تیم بالای جدول تیم‌های نسبتا خوبی بودند بازی هارا جذاب کردند.

وی در خصوص قهرمانی گفت: فکر می‌کردم بچه ها سنگ تمام گذاشتند مسابقات خیلی با استراحت همراه بود احساس می‌کنم تیمم در بالاترین سطح بود یکم افت داشتیم اما در نهایت بازیکنان در بهترین حالت خود بودند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها