تاریخ انتشار : یکشنبه 28 نوامبر 2021 - 19:14
کد خبر : 127955

سپاهان شانس قهرمانی دارد

سپاهان شانس قهرمانی دارد

ایسنا/اصفهان مربی تیم فوتبال بانوان سپاهان در خصوص اخراج حمودی از بم و نظر کارشناس داوری در ارتباط با تمارض فاطمه عادلی بازیکن سپاهان گفت: داور در نزدیکی صحنه بود و فیلم ارسالی که کارشناس داوری با استناد به آن کارشناسی می‌کنند، زاویه خطا را کامل نشان نمی‌دهد. رضوان رضایی در گفت و گو با ایسنا

 سپاهان شانس قهرمانی دارد

ایسنا/اصفهان مربی تیم فوتبال بانوان سپاهان در خصوص اخراج حمودی از بم و نظر کارشناس داوری در ارتباط با تمارض فاطمه عادلی بازیکن سپاهان گفت: داور در نزدیکی صحنه بود و فیلم ارسالی که کارشناس داوری با استناد به آن کارشناسی می‌کنند، زاویه خطا را کامل نشان نمی‌دهد.

رضوان رضایی در گفت و گو با ایسنا در خصوص صحبت های علی خسروی، یکی از کارشناسان داوری که در یکی از کانال های پرطرفدار فوتبال بانوان اشاره کرده «فاطمه عادلی»، بازیکن این تیم با تمارض موجب اشتباه داور و اخراج بازیکن شهرداری بم شده است، اظهار کرد: همه شدت خطا را دیدند. عادلی بازیکنی نیست که چنین اخلاقی داشته باشد، البته تمام بازیکنان درست و با اخلاق بازی می کنند، اما در این صحنه داور در نزدیکی صحنه بود.

وی ادامه داد: بازیکن ما قبل از این صحنه شاید خطایی انجام داده باشد که موجب سرنگونی حمودی شده اما بعد از آن، بازیکن شهرداری بم به شدت موهای فاطمه عادلی را کشید و موهای وی بعد از زدن سوت در دستان حمودی قرار داشت؛ ضمن اینکه با آرنج نیز ضربه ای به بازیکن ما وارد کرد.

مربی تیم فوتبال بانوان سپاهان افزود: فکر می کنم تصمیم داور از همان ابتدا اخراج بازیکن بود. سلما رضوی از داوران بسیار خوب و باتجربه فوتبال بانوان است، شاید مشورت و صحبتی که با کمکهای خود داشت و تأخیر در نشان دادن کارت این موضوع را زیر سوال برد، اما تصمیم او مبنی بر اخراج بازیکن شهرداری بم کاملا درست بود و یکی از مصداق های بارز و مشخص برخورد شدید بود.

رضایی، در خصوص بازی هفته آخر مقابل شهرداری سیرجان گفت: بر روی کاغذ برای هر ۳ تیم شهرداری بم، شهرداری سیرجان و حتی ما شانس قهرمانی وجود دارد، اما این شانس برای ما سخت تر از دو تیم دیگر است. به نوعی سرنوشت قهرمانی در دستان تیم ما است. در بازی مقابل سیرجان، حتی اگر بم پیروز میدان شود، سیرجان قهرمان می شود، اما اگر ما با اختلاف ۵ گل به پیروزی برسیم و تیم بم تساوی یا باخت داشته باشد سپاهان قهرمان می شود. شهرداری بم نیز با پیروزی ما با نتیجه ای غیر از اختلاف زیاد گل به قهرمانی می رسد و ما نایب قهرمان می شویم، شرایط سخت است اما قهرمانی غیر ممکن نیست.

وی ادامه داد: اگر امتیازات حساس دو بازی اول این مرحله را از دست نداده بودیم و یا باخت سنگینی در دور رفت مقابل سیرجان نداشتیم، شاید الان وضعیت برای ما بهتر بود. سپاهان از ابتدای فصل نتایج خوبی داشت، اما ما در حساس ترین زمان دو بازی بد انجام دادیم که سرنوشت تیم را در شرایط بدی قرار داد.

مربی تیم فوتبال بانوان سپاهان خاطرنشان کرد: خوشبختانه محروم و یا مصدومی نداریم و تیم از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی به سر می برد، امروز (یکشنبه- ۲۴ اسفندماه) بعد از تمرین راهی سیرجان می شویم و تمام سعی خود را خواهیم کرد تا از حیثیت سپاهان دفاع کنیم و بتوانیم جایگاه خوبی در پایان فصل به دست آوریم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها