تاریخ انتشار : یکشنبه 5 دسامبر 2021 - 21:19
کد خبر : 147413

شایسته‌ترین دوچرخه‌سوار به المپیک اعزام خواهدشد

شایسته‌ترین دوچرخه‌سوار به المپیک اعزام خواهدشد

ایسنا/خراسان رضوی مدیرتیم‌های ملی دوچرخه‌سواری ایران گفت: از نظر باشگاه‌داری حرفه‌ای نیستیم و در مجموع شاید سه باشگاه حرفه‌ای در کشور داشتیم، اما به لحاظ برگزاری مسابقات سطح خوبی داریم. علیرضا احمدی در جمع خبرنگاران در حاشیه برنامه تنظیم تقویم ۱۴۰۰ فدراسیون دوچرخه‌سواری که به میزبانی هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی برگزار شد، در خصوص توجه فدراسیون

شایسته‌ترین دوچرخه‌سوار به المپیک اعزام خواهدشد

ایسنا/خراسان رضوی مدیرتیم‌های ملی دوچرخه‌سواری ایران گفت: از نظر باشگاه‌داری حرفه‌ای نیستیم و در مجموع شاید سه باشگاه حرفه‌ای در کشور داشتیم، اما به لحاظ برگزاری مسابقات سطح خوبی داریم.

علیرضا احمدی در جمع خبرنگاران در حاشیه برنامه تنظیم تقویم ۱۴۰۰ فدراسیون دوچرخه‌سواری که به میزبانی هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی برگزار شد، در خصوص توجه فدراسیون به برنامه‌های تیم ملی اظهار کرد: در این جلسه سعی شد سیاست‌های باشگاه‌ها، تیم ملی و قهرمان‌پروری برای المپیک مورد توجه قرار گیرد. خوشبختانه جلسه با چالش‌های خوبی روبرو شد و نکاتی مورد بحث قرار گرفت که می‌تواند تاثیر مثبتی در برنامه‌های المپیکی دوچرخه‌سواری ایران داشته باشد.

وی در خصوص استعفای یکی از مربیان تیم ملی به دلیل مشکلات مالی، خاطرنشان کرد: یکی از علل استعفای رییس کمیته تریال فدراسیون دوچرخه‌سواری، عدم اهدای پاداش از سوی وزارت ورزش بوده است. تنها زیرشاخه فدراسیون دوچرخه‌سواری که وزارت ورزش پاداش آن را اهدا نکرده است، تریال است. تا کنون چندین بار مکاتبه کرده‌ایم تا جوایز به قهرمانان تریال که توانسته‌اند مدال آسیایی کسب کنند، اهدا شود.

مدیر تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری ایران در خصوص وضعیت تیم‌های ملی خاطرنشان کرد: نزدیک ۱۲ ورزشکار در دومین مرحله اردو قرار دارند. آخرین مرحله اردوی تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری را در اروپا برگزار خواهیم کرد تا ورزشکاران بتوانند در مسابقات اروپایی رکاب زده و خود را محک بزنند. چهار نفر به مسابقات اروپایی اعزام خواهند شد تا شایسته‌ترین ورزشکار برای مسابقات انتخابی المپیک اعزام شود.

احمدی در خصوص نحوه برنامه‌ریزی فدراسیون در سال ۱۴۰۰ بیان کرد: برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری مسابقات بر اساس نیازهای تیم ملی انجام می‌شود. تنها مشکل موجود، برنامه‌ریزی باشگاه‌های ایرانی روی تقویم شمسی است، در حالی که مسابقات بین‌المللی روی تقویم میلادی برنامه‌ریزی شده است.

وی همچنین در خصوص سطح باشگاه‌های ایران عنوان کرد: از نظر باشگاه‌داری حرفه‌ای نیستم. در مجموع شاید سه باشگاه حرفه‌ای در کشور داشتیم اما به لحاظ برگزاری مسابقات سطح خوبی داریم. نمونه آن برگزاری لیگ پیست کشور بود که پس از یک سال وقفه در مشهد با کیفیت قابل قبولی برگزار شد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها