تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 18 نوامبر 2021 - 22:06
کد خبر : 102387

شبکه سازی مطالبه گران و استمرار مطالبات به حق مردم در فارس

شبکه سازی مطالبه گران و استمرار مطالبات به حق مردم در فارس

ایسنا/فارس دبیر مجمع مطالبه‌گران فارس به اهداف و عملکردهای اصلی مجمع مطالبه گران استان اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین اقدام ما در این مجمع، شبکه سازی مطالبه گران و استمرار مطالبات به حق مردم است. حسین کشتکار عصر پنج‌شنبه ۲۷ آبان در مجمع مطالبه‌گران شهرستان اقلید بیان کرد: مجمع‌های مطالبه گری هر شهرستان علاوه بر مرکز شهرستان، در

شبکه سازی مطالبه گران و استمرار مطالبات به حق مردم در فارس

ایسنا/فارس دبیر مجمع مطالبه‌گران فارس به اهداف و عملکردهای اصلی مجمع مطالبه گران استان اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین اقدام ما در این مجمع، شبکه سازی مطالبه گران و استمرار مطالبات به حق مردم است.

حسین کشتکار عصر پنج‌شنبه ۲۷ آبان در مجمع مطالبه‌گران شهرستان اقلید بیان کرد: مجمع‌های مطالبه گری هر شهرستان علاوه بر مرکز شهرستان، در سایر شهرها نیز تشکیل خواهد شد.

او افزود: اعضای این مجمع‌ها طی برگزاری یک انتخابات از بین افراد شایسته برگزیده خواهند شد و سپس یکی از اعضای این مجمع به عنوان دبیر و نماینده مطالبه گران آن شهر انتخاب خواهد شد.

دبیر مجمع مطالبه‌گران فارس به اهداف و عملکرد اصلی مجمع مطالبه گران استان هم اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین اقدام ما در این مجمع، شبکه سازی مطالبه گران و استمرار مطالبات به حق مردم است. در این راستا تلاش خواهیم کرد تا مطالبات به هنگام و در زمان مشخص انجام شود.

کشتکار با بیان اینکه در زمینه آموزش افراد و مطالبه گران باید اقدامات مؤثری انجام شود، گفت: یکی از برنامه‌های متداول ما در مجمع مطالبه گران، برگزاری دوره‌های آموزشی برای مطالبه گران است تا مطالبه گران با تخصص و دانش حقوقی بیشتری، به مطالبه گری بپردازند.

او خاطرنشان کرد: مطالبات پس از بررسی و اقدامات و برنامه ریزی‌های اولیه، باید رسانه‌ای شود و در این راستا از همه رسانه‌ها و اصحاب قلم خواهشمندیم تا در این راستا همراه و صدای ما باشند، تا استان فارس به اهداف خود در زمینه پیشرفت و توسعه برسد.

حجت‌الاسلام افشار، دبیر مجمع ملی مطالبه گران فرهنگی نیز در این جلسه با بیان احادیثی از امیرالمومنین (ع) به اهمیت مطالبه گری پرداخت و عنوان کرد: مسئولی حق ندارد به شحص مطالبه گر بگوید این مسائل به تو مربوط نیست.

امام جمعه شهر اقلید نیز در این جلسه به مطالبات برخی مردم و کشاورزان اشاره کرد و گفت:  بین ۵۰ تا ۷۰ درصد نارضایتی مردم از نظام، به واسطه ادارات است و اگر همه مسئولین به خوبی پاسخگویی ارباب رجوع باشند، بسیاری از این مشکلات حل می‌شود.

حجت‌الاسلام طالبی افزود: مطالبات زیادی از مسئولین شهر انجام داده‌ایم. در ابتدا به خود آن مسئول تذکر داده‌ایم و اگر توجه نکردند، در خطبه‌های نماز جمعه حرف دل مردم را می‌زنیم.

فرماندار شهرستان اقلید نیز از همراهی با مجمع مطالبه‌گران خبر داد و گفت: حل مشکلات هر شهر نیازمند مطالبه گری توسط خود مردم است و ما با مطالبه گری اصولی مردم، همراهی خواهیم کرد.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها