تاریخ انتشار : شنبه 23 اکتبر 2021 - 21:49
کد خبر : 13347

شناسایی دانش آموزان نخبه و ساماندهی آنها برای ورود به دانشگاه

شناسایی دانش آموزان نخبه و ساماندهی آنها برای ورود به دانشگاه

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام با بیان اینکه شناسایی دانش آموزان نخبه، ساماندهی و همراهی آنها تا زمانی که وارد دانشگاه شده و به کسب و کار پایدار برسند، مد نظر ماست گفت: سرمایه گذاری ویژه‌ای ای نیز برای دانش آموزان نخبه مناطق محروم تا پنج سال آینده خواهیم داشت. به گزارش ایسنا، علی عسگری

شناسایی دانش آموزان نخبه و ساماندهی آنها برای ورود به دانشگاه

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام با بیان اینکه شناسایی دانش آموزان نخبه، ساماندهی و همراهی آنها تا زمانی که وارد دانشگاه شده و به کسب و کار پایدار برسند، مد نظر ماست گفت: سرمایه گذاری ویژه‌ای ای نیز برای دانش آموزان نخبه مناطق محروم تا پنج سال آینده خواهیم داشت.

به گزارش ایسنا، علی عسگری در مراسم آغاز عملیات اجرایی شناسایی و حمایت برای بیش از ۲۰۰ هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل اظهار کرد: در طرح مشق احسان دسترسی دانش آموزان محروم به لوازم التحریر دنبال می شود.

وی افزود: همچنین اهدای تبلت به دانش آموزان مناطق محروم را در بنیاد احسان پیگیری می‌کنیم. در راستای عدالت اموزشی یکی از مشکلات استان سیستان و بلوچستان که دانش آموزان بازمانده از تحصیل است نیز توسط ستاد دنبال می شود و ستاد اجرایی فرمان امام سرویس رفت و آمد آنها را تامین کرده است.

عسگری با بیان اینکه در حوزه تحصیل و مهارت آموزی آنچه را لازم باشد برای حمایت از دانش آموزان و مناطق محروم انجام می‌دهیم گفت: شناسایی دانش آموزان نخبه، ساماندهی و همراهی آنها تا زمانی که وارد دانشگاه شده و به کسب و کار پایدار برسند، مد نظر ماست. همچنین مدرسه مهارت را در مناطق مرحوم ایجاد کرده ایم. سرمایه گذاری ویژه‌ای ای نیز برای دانش آموزان نخبه مناطق محروم تا پنج سال آینده خواهیم داشت.

به گزارش ایسنا، سعید سلیمانی، مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام نیز با بیان اینکه اواخر سال گذشته رویداد رویش احسان را طراحی کردیم و موضوعات را در چهار محور اساسی دسته بندی کردیم گفت: رویش احسان، رویدادملی جمع سپاری حل نوآورانه مسائل با موضوع آموزش در دوران پساکرونا در مناطق کم برخوردار است که امروز اختتامیه آن برگزار می‌شود.

وی افزود: ۳۱۴ طرح تایید شده از ۲۶ استان کشور به ما رسید که عمدتا استان های کم برخوردار بودند و نشان داد اگر در نگاهی راهبردی بتوانیم با شرکت های دانش بنیان ارتباط برقرار کنیم می توانیم رو به جلو حرکت کنیم.

سلیمانی افزود: رویداد رویش احسان امروز به پایان رسید و می‌تواند تحول جدیدی در حوزه نرم افزاری عدالت آموزشی ایجاد کند. این ۳۱۴ طرح اگر مورد توجه قرار بگیرند می توانند بخشی از مشکلات را حل کنند و ما هم قرار شده از این ظرفیت استفاده کنیم. بناست بنیاد احسان این پیشرانی را با کمک گروه‌های جهادی ادامه دهد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها