تاریخ انتشار : دوشنبه 1 نوامبر 2021 - 21:22
کد خبر : 68625

شناسایی سارق حرفه‌ای مغازه‌ها در ایلام

شناسایی سارق حرفه‌ای مغازه‌ها در ایلام

ایسنا/ایلام فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق مغازه و ساختمان‌های در حال ساخت و کشف 20 فقره سرقت در شهرستان “ایلام” خبر داد. سردار “دلاور القاصی‌مهر” اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت  مغازه و ساختمان های در حال ساخت  در سطح شهرستان “ایلام”، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران

شناسایی سارق حرفه‌ای مغازه‌ها در ایلام

ایسنا/ایلام فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق مغازه و ساختمان‌های در حال ساخت و کشف 20 فقره سرقت در شهرستان “ایلام” خبر داد.

سردار “دلاور القاصی‌مهر” اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت  مغازه و ساختمان های در حال ساخت  در سطح شهرستان “ایلام”، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 12 قرار گرفت.
وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان “ایلام”، طی یک سری اقدامات فنی و تخصصی و با به دست آوردن سر نخ‌هایی در محل‌های سرقت، موفق به شناساسی یک سارق حرفه‌ای در این رابطه شدند و پس از هماهنگی با مرجع قضائی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان ایلام خاطر نشان کرد: متهم در تحقیقات اولیه پلیس به 20 فقره سرقت از مغازه و ساختمان های در حال ساخت  در شهر”ایلام” اعتراف کرد.
سردار القاصی مهر در پایان با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد به شهروندان توصیه کرد منازل خود را به وسایل بازدارنده و سیستم های ضدسرقت مجهز کرده و برای حفظ امنیت منازل در دست احداث، از نگهبان تمام وقت استفاده کنند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها