تاریخ انتشار : یکشنبه 14 نوامبر 2021 - 1:45
کد خبر : 89882

شناسایی ۱۳۲ مبتلا به کرونا در منطقه کاشان

شناسایی ۱۳۲ مبتلا به کرونا در منطقه کاشان

ایسنا/اصفهان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: از مجموع ۳۳۳ نفر مراجعه کننده به کلینیک های حاد تنفسی در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳۲ نفر مبتلا به کووید ۱۹ شناسایی‌شده‌اند. مهدی دلاوری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از آغاز شروع اپیدمی کرونا تا کنون ۱۹۶۱۴۳ نفر به مراکز بستری

شناسایی ۱۳۲ مبتلا به کرونا در منطقه کاشان

ایسنا/اصفهان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: از مجموع ۳۳۳ نفر مراجعه کننده به کلینیک های حاد تنفسی در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳۲ نفر مبتلا به کووید ۱۹ شناسایی‌شده‌اند.

مهدی دلاوری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از آغاز شروع اپیدمی کرونا تا کنون ۱۹۶۱۴۳ نفر به مراکز بستری تشخیصی و درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کاشان مراجعه کردند که ۲۵ هزار و ۹۸۵ نفر از آنها تست مثبت کرونا بوده‌اند که بیش از ۱۳ درصد بوده است.

وی با اشاره به اعلام روزانه آمار ابتلا به کرونا در منطقه کاشان، افزود: در ۲۴ ساعت قبل ۳۷ بیمار جدید حاد تنفسی در مراکز درمانی کاشان و آران و بیدگل بستری شده‌اند و تست ۱۳۲ نفر (۴۰ درصد مراجعه کنندگان) نیز مثبت شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، تصریح کرد: در حال حاضر ۲۳۲ نفر در مراکز درمانی این منطقه بستری هستند که ۳۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند و ۱۲۰۶ نفر نیز به صورت بستری موقت در مرکز ریفرال کرونا پذیرش شده‌اند.

دلاوری با هشدار نسبت به عادی انگاری شیوع کرونا، تصریح کرد: شهروندان ضمن خودداری از تشکیل تجمع‌های انسانی، شرایط استفاده از ماسک و فاصله فیزیکی دو متر به عنوان مهم‌ترین راهکار پیشگیری از ابتلا به کووید ۱۹ را رعایت کنند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها