تاریخ انتشار : یکشنبه 14 نوامبر 2021 - 20:22
کد خبر : 90651

شناسایی ۱۵۲ کرونایی جدید در منطقه کاشان

شناسایی ۱۵۲ کرونایی جدید در منطقه کاشان

ایسنا/اصفهان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: طی ۲۴ساعت گذشته ۱۵۲ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ شناسایی شده‌اند که ۳۰ نفر آنها در مراکز درمانی بستری هستند. مهدی دلاوری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در مجموع ۲۵۹ بیمار حاد تنفسی در مراکز درمانی شهرستان‌های کاشان و آران بیدگل بستری هستند که ۳۵ نفر آنها

شناسایی ۱۵۲ کرونایی جدید در منطقه کاشان

ایسنا/اصفهان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: طی ۲۴ساعت گذشته ۱۵۲ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ شناسایی شده‌اند که ۳۰ نفر آنها در مراکز درمانی بستری هستند.

مهدی دلاوری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در مجموع ۲۵۹ بیمار حاد تنفسی در مراکز درمانی شهرستان‌های کاشان و آران بیدگل بستری هستند که ۳۵ نفر آنها به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شده‌اند.

وی افزود: از ابتدای شروع ویروس کرونا در منطقه کاشان ۱۹۷ هزار و ۷۰۹ نفر به مراکز بستری و سرپایی تحت پوشش این دانشگاه مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ۲۶ هزار و ۴۳۳ نفر به کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند و در ۲۴ ساعت گذشته نیز تست ۱۵۲ نفر مثبت اعلام شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به آغاز واکسیناسیون گروه سنی بالای ۶۰ سال، تأکید کرد: شهروندان جامعه هدف با مراجعه به سایت salamat.gov.ir ثبت نام کرده تا پس از تعیین زمان و محل واکسیناسیون، پیام دعوت برای آنها ارسال شود.

دلاوری با هشدار نسبت به عادی انگاری خطر شیوع کووید ۱۹ در جامعه، تصریح کرد: شهروندان توجه داشته باشند که پیشگیری از ابتلا به کرونا کم هزینه‌تر از درمان است، پس از تشکیل تجمع‌های انسانی خودداری کرده و استفاده از ماسک را مورد توجه قرار دهند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها