تاریخ انتشار : دوشنبه 22 نوامبر 2021 - 22:13
کد خبر : 121053

شهادت نخستین پزشک خدمت در کاشان

شهادت نخستین پزشک خدمت در کاشان

ایسنا/اصفهان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از شهادت نخستین پزشک خدمت در این شهرستان خبر داد. سید علیرضا مروجی با اعلام این خبر، اظهار کرد: مجید فرهاد پزشک کاشانی پس از چند روز بستری به علت ابتلا به کرونا به شهادت رسید. وی افزود: دکتر مجید فرهاد در دوران خدمت خود، در پستهای مسئول کنترل عفونت

شهادت نخستین پزشک خدمت در کاشان

ایسنا/اصفهان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از شهادت نخستین پزشک خدمت در این شهرستان خبر داد.

سید علیرضا مروجی با اعلام این خبر، اظهار کرد: مجید فرهاد پزشک کاشانی پس از چند روز بستری به علت ابتلا به کرونا به شهادت رسید.

وی افزود: دکتر مجید فرهاد در دوران خدمت خود، در پستهای مسئول کنترل عفونت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان، معاون درمان بیمارستان کارگر نژاد و پزشک درمانگاه شبانه‌روزی مرکزی و گلابچی انجام وظیفه کرده بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در پیامی شهادت دکتر مجید فرهاد اولین پزشک خدمت و مدافع سلامت را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، متن این پیام به شرح زیر است:

“( إِنَّ اللَّهَ اشتَری مِنَ المُؤمِنینَ أَنفُسَهُم وَأَموالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الجَنَّةَ … ) سوره مبارکه  التوبة، آیه، ۱۱۱ «خداوند از مومنان، جانها و اموالشان را به بهترین وجه می خرد و در برابرش بهشت را برای آنان متعهد می شود.»

خوشا به حال آنانکه در عرصه خدمت به مردم و دستگیری و زدودن آلام و دردهای مردم، عاشقانه گوی سبقت را از سایرین می ربایند و مصداق (السابقون السابقون ) و از مقربان الهی می شوند تا ثابت کنند خدمت و جهاد در راه خداوند قادر متعال، عرصه و میدان نمی شناسد.

خبر آسمانی شدن همکار عزیز، پزشک با اخلاق، صبور، متعهد و مردم دار از جامعه با افتخار دانشگاه علوم پزشکی کاشان دکتر مجید فرهاد موجب تأثر و تألم فراوان اینجانب و همکاران شد.

شهید خدمت دکتر مجید فرهاد سالیان متمادی را عاشقانه، صبورانه و با حسن خلق در راه مداوای بیماران گام نهاد. او که دغدغه اش سلامتی مردم بود، و از همان ابتدای شیوع این ویروس منحوس در منطقه کاشان و آران و بیدگل، درمان و پیگیری مداوای بیماران مبتلا به کرونا ویروس را آغاز کرد و سرانجام شهد شیرین شهادت را نوشید و عاقبت به خیر و الگوی ما شد.

شهید راه سلامت و خدمت، دکتر مجید فرهاد در معامله بی دغدغه با خداوند حکیم چیزی کم نگذاشت و همواره در این مسیر در خط مقدم بود و شهادت شایسته او بود، چراکه خداوند این چنین افراد شایسته ای را به طور ویژه مورد لطف و عنایت خود قرار داده و بهای آن را متعهد می شود. وجود چنین افراد مخلص و از جان گذشته، قطعا وظیفه ما را در خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سنگین تر می کند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و تبریک آسمانی شدن شهید راه خدمت و سلامت، دکتر مجید فرهاد به خانواده محترم ایشان، جامعه دانشگاهی، به خصوص کادر محترم درمانی دانشگاه و عموم مردم شریف کاشان، غفران و رضوان الهی را برای آن سفر کرده و برای بازماندگان صبر و اجر صابران را طلب می نمایم. همواره یاد و خاطره این پزشک خوش نام و خوش عاقبت در یاد ما ماندگار خواهد بود.”

پیش از این نیز دو نفر از پرستاران این شهرستان به خیل شهیدان خدمت نظام سلامت پیوستند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها