تاریخ انتشار : یکشنبه 14 نوامبر 2021 - 22:00
کد خبر : 91198

شورای نگهبان ضامن جمهوریت نظام و اسلامیت قوانین در کشورمان است

شورای نگهبان ضامن جمهوریت نظام و اسلامیت قوانین در کشورمان است

ایسنا/زنجان امام جمعه ابهر گفت: شورای نگهبان، ضامن جمهوریت نظام و اسلامیت قوانین در جمهوری اسلامی و حافظ قانون اساسی است. حجت‌الاسلام جعفر رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ۲۶ تیرماه سالروز تشکیل شورای نگهبان با حکم امام خمینی (ره)، اظهار کرد: شورای نگهبان جایگاهی بی‌بدیل و راهبردی در نظام اسلامی دارد و به‌

شورای نگهبان ضامن جمهوریت نظام و اسلامیت قوانین در کشورمان است

ایسنا/زنجان امام جمعه ابهر گفت: شورای نگهبان، ضامن جمهوریت نظام و اسلامیت قوانین در جمهوری اسلامی و حافظ قانون اساسی است.

حجت‌الاسلام جعفر رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ۲۶ تیرماه سالروز تشکیل شورای نگهبان با حکم امام خمینی (ره)، اظهار کرد: شورای نگهبان جایگاهی بی‌بدیل و راهبردی در نظام اسلامی دارد و به‌ همین جهت یکی از نهادهایی است که بیشترین هجمه‏‌های دشمن را به‌خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه نگاهی به‌ پیشینه و جایگاه این نهاد نشان‌دهنده تأثیرگذاری آن در کشور است، ادامه داد: این شورا، نقطه تضمین و سلامت نظام و تامین‌کننده امنیت سیاسی است.

این مسئول با تاکید بر اینکه شورای نگهبان یکی از ارکان اصیل نظام اسلامی و ضامن جمهوریت نظام و اسلامیت قوانین در جمهوری اسلامی و حافظ قانون اساسی است، متذکر شد: این شورا بارها در معرض هجمه تبلیغاتی بدخواهان جمهوری اسلامی قرار گرفته که گاهی از سوی دشمنان خارجی و گاهی نیز خارجی است.

امام جمعه ابهر با تاکید بر اینکه حملات به شورای نگهبان، گاه از سوی دشمنانی است که با اسلامیت نظام مخالف هستند و سعی دارند که این نهاد مؤثر نظام را تضعیف کنند تا از این طریق راه ورود احکام و قوانین غیر اسلامی در کشور باز شود، گفت: این‌ هجمه‌ها گاهی نیز از سوی کسانی است که به هر دلیل مورد تأیید شورای نگهبان برای ورود به انتخابات‌ها قرار نگرفته‌اند که همین امر سبب می‌شود این افراد گاه دست به تبلیغات سازمان‌یافته علیه شورای نگهبان می‌زنند.

رحیمی، با یادآوری این مطلب که یکی از شیوه‌های دشمن برای مقابله با شورای نگهبان حمله و اهانت به این شورا و منتسب کردن آن‌ها به استبداد و دیکتاتوری بوده است، افزود: در برابر همین حملات و اهانت‌ها بود که امام راحل از شورای نگهبان حمایت کردند و متذکر شدند که حمله به شورای نگهبان به خاطر حمایت از اسلام است و توهین‌ها در واقع به خاطر آن است که شورای نگهبان در برابر مقاصد غرب و ابرقدرت‌ها ایستاده است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها