تاریخ انتشار : سه‌شنبه 21 دسامبر 2021 - 21:45
کد خبر : 173772

شیوع کرونا در گلستان نزولی اما شکننده

شیوع کرونا در گلستان نزولی اما شکننده

ایسنا/گلستان استاندار گلستان با اشاره به اینکه سیر شیوع کرونا در استان نزولی اما شکننده است، گفت: در حال حاضر ۳۴۷ بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند. هادی حق شناس امروز در ستاد استانی مقابله با کرونا گلستان با اشاره به اینکه ۲ شهرستان گرگان و علی آباد کتول در وضعیت نارنجی هستند، اظهار

شیوع کرونا در گلستان نزولی اما شکننده

ایسنا/گلستان استاندار گلستان با اشاره به اینکه سیر شیوع کرونا در استان نزولی اما شکننده است، گفت: در حال حاضر ۳۴۷ بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند.

هادی حق شناس امروز در ستاد استانی مقابله با کرونا گلستان با اشاره به اینکه ۲ شهرستان گرگان و علی آباد کتول در وضعیت نارنجی هستند، اظهار کرد: بندرگز هفته قبل در وضعیت نارنجی بود اما این هفته در وضعیت زرد قرار گرفت.

وی افزود: طی شبانه روز گذشته ۴ نفر در استان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

استاندار بیان کرد: ترددهای ضروری خودروها بر اساس تعامل پلیس راه و فرمانداری ها انجام خواهد شد.

حق شناس خاطرنشان کرد: اگر مراقبت و اجرای دستورالعمل های بهداشتی ادامه داشته باشد، پیک چهارم با حداقل مشکلات رد خواهد شد و امیدواریم نوروز خوبی در پیش داشته باشیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر برنامه ای برای تعطیلی بازارها اعلام نشده و در صورت ادامه سیر نزولی شیوع کرونا در استان، تعطیلی بازار را در شب عید نخواهیم داشت.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری گلستان، حق شناس خاطرنشان کرد: تاکنون ۲۷۵ نفر ذیل دانشگاه علوم پزشکی واکسن زده اند و محموله دوم واکسن در راه است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها