تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 دسامبر 2021 - 17:57
کد خبر : 174316

صدور هشدار زرد هواشناسی در زنجان

صدور هشدار زرد هواشناسی در زنجان

ایسنا/زنجان کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان از هشدار زرد هواشناسی در زنجان خبر داد. حسین سلطانی در گفت‌وگو با اشاره به هشدار زرد هواشناسی در استان، اظهار کرد: امروز هوای استان زنجان پایدار، قسمتی ابری در برخی مناطق همراه با مه پیش‌بینی شده و از بعد از ظهر فردا سامانه جدید بارشی وارد استان می‌شود.

صدور هشدار زرد هواشناسی در زنجان

ایسنا/زنجان کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان از هشدار زرد هواشناسی در زنجان خبر داد.

حسین سلطانی در گفت‌وگو با اشاره به هشدار زرد هواشناسی در استان، اظهار کرد: امروز هوای استان زنجان پایدار، قسمتی ابری در برخی مناطق همراه با مه پیش‌بینی شده و از بعد از ظهر فردا سامانه جدید بارشی وارد استان می‌شود.

وی با بیان اینکه فعالیت این سامانه با وزش باد شدید و سرعت ۷۰ کیلومتر بر ساعت آغاز می‌شود، افزود: فعالیت این سامانه تا صبح سه‌شنبه همراه با وزش برف و باران پیش‌بینی شده البته این بارش‌ها در همه مناطق متناسب نیست.

این مسئول با تاکید بر اینکه دمای هوا امروز با کاهش همراه شد و دمای فعلی زنجان صفر است که نسبت به روز گذشته در این ساعت ۲ درجه کاهش را نشان می‌دهد، ادامه داد: در شهرستان‌های خدابنده، خرم‌دره، ابهر، ارتفاعات شهرستان طارم و غرب ماه‌نشان بارش‌ها بیشتر خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان زنجان تصریح کرد: روز سه‌شنبه دمای کمینه به طور موقت افزایش می‌یابد اما آخر هفته مجدد سرما و یخ‌بندان برای استان زنجان پیش‌بینی شده است.

سلطانی با اشاره به بارش‌های اتفاق‌ افتاده، عنوان کرد: بر اساس اطلاعات ایستگاه‌های هواشناسی استان زنجان پس از فیله‌خاصه با ۱۳.۲، حصار مشمپا و پری در شهرستان ماه‌نشان به ترتیب ۱۱ و ۱۰ میلی‌متر بارندگی داشتند و کم‌ترین بارش‌ها در شهر حلب شهرستان ایجرود ۰.۴ میلی‌متر ثبت شد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها