تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دسامبر 2021 - 18:20
کد خبر : 170343

صدور ۴۰ مجوز مشاغل خانگی در بخش کشاورزی شهرستان بهار

صدور ۴۰ مجوز مشاغل خانگی در بخش کشاورزی شهرستان بهار

ایسنا/همدان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۰ فقره مجوز مشاغل خانگی در بخش کشاورزی این شهرستان صادر شده است. عبدالحسین اکبری در ادامه تصریح کرد: این مجوزها در حوزه‌های باغبانی، دامپروری(پرورش دام سبک و سنگین) و صنایع تبدیلی و تکمیلی در شهرستان بهار صادر شده است. وی اضافه کرد: به منظور

صدور ۴۰ مجوز مشاغل خانگی در بخش کشاورزی شهرستان بهار

ایسنا/همدان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۰ فقره مجوز مشاغل خانگی در بخش کشاورزی این شهرستان صادر شده است.

عبدالحسین اکبری در ادامه تصریح کرد: این مجوزها در حوزه‌های باغبانی، دامپروری(پرورش دام سبک و سنگین) و صنایع تبدیلی و تکمیلی در شهرستان بهار صادر شده است.

وی اضافه کرد: به منظور حمایت از مشاغل خانگی با هدف ایجاد اشتغال‌های زود بازده تاکنون ۳۱ متقاضی از بین مجوزهای صادر شده که برای گرفتن تسهیلات بانکی کم‌بهره با هماهنگی و همکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان با اعتباری افزون بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به بانک‌های عامل معرفی شده است.

مدیر جهاد کشاورزی بهار با اشاره به اهمیت کارآفرینی در بخش کشاورزی از طریق ایجاد و گسترش مشاغل خانگی تصریح کرد: بررسی فرصت‌های کسب و کار خانگی در بخش کشاورزی شهرستان در چارچوب‌هایی که قانون به منظور تحقق کارآفرینی بر آن تأکید دارد، در دستور کار این مدیریت قرار گرفته است .

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها