تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اکتبر 2021 - 22:20
کد خبر : 17077

صمدانی میلیمتری بر صندلی ریاست نشست

صمدانی میلیمتری بر صندلی ریاست نشست

ایسنا/اصفهان مجمع انتخاباتی هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان اصفهان با انتخاب امیرحسین صمدانی به عنوان رئیس هیئت به کار خود پایان داد. مجمع انتخاباتی هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان اصفهان امروز (پنجشنبه- ۶ خرداد ماه) با حضور هاشم اسکندری راد- رئیس فدراسیون، باقری نماینده وزارت ورزش و جوانان، سید محمد طباطبایی – مدیر کل

صمدانی میلیمتری بر صندلی ریاست نشست

ایسنا/اصفهان مجمع انتخاباتی هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان اصفهان با انتخاب امیرحسین صمدانی به عنوان رئیس هیئت به کار خود پایان داد.

مجمع انتخاباتی هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان اصفهان امروز (پنجشنبه- ۶ خرداد ماه) با حضور هاشم اسکندری راد- رئیس فدراسیون، باقری نماینده وزارت ورزش و جوانان، سید محمد طباطبایی – مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان و معاونین وی، اعضا مجمع و رسانه ها در سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد.

امیرحسین زمانی، سیدعباس صفوی، آرش ظفریان، مجید قربانی و امیرحسین صمدانی پنج کاندیدایی بودند که برای کسب صندلی ریاست هیئت به رقابت پرداختند.

با توجه به حاضرشدن صفوی، ظفریان و قربانی که به منزله انصراف تلقی شد، رقابت بین امیرحسین زمانی و  امیرحسین صمدانی برگزار شد، در پایان برگزاری مجمع انتخاباتی از مجموع ۱۵ رای ماخوذه امیرحسین صمدانی با کسب ۸ رای به عنوان رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس برای مدت حداقل چهار سال انتخاب شد، امیرحسین زمانی نیز ۷ رای را به خود اختصاص داد.

به گزارش ایسنا، پیش از برگزاری انتخابات امیر عطابخش- سرپرست هیئت با اشاره به وضعیت موجود، گفت: تمام اسناد و مدارک موجود در هیئت مربوط به دو سال گذشته است و هیچ فعالیتی نداشته است.

وی افزود: در بخش تربیت مربیان و داوران هیچ کلاسی برگزار و مدرکی وجود ندارد و بسیاری از باشگاه ها دیگر فعالیتی ندارند.

سرپرست هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان اصفهان خاطرنشان کرد: طی سه ماهی که سرپرستی هیئت را بر عهده داشته ام، سعی کردیم به بررسی وضعیت موجود، برگزاری جلسات متعدد با ورزشکاران و خانواده هیئت در جهت وفاق اعضا داشته باشیم.

وی تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده با بخش خصوصی قرار است مسابقات و برنامه های مختلفی جهت احیا دوباره و پیشرفت این رشته انجام شود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها