تاریخ انتشار : سه‌شنبه 10 آگوست 2021 - 14:46
کد خبر : 72160

صنایع آلاینده باید از محدوده شهرها منتقل شوند

صنایع آلاینده باید از محدوده شهرها منتقل شوند

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با تاکید بر ضرورت انتقال کارخانه های الاینده از محدوده شهرهای استان، از بررسی وضعیت هشت کارخانه آلاینده محدوده شهر یزد خبر داد. «محسن صادقیان» در اولین جلسه ماده ۱۴ قانون هوای پاک بر ضرورت شناسایی و تشخیص کارخانه و صنایع آلاینده واقع در محدوده شهرهای استان و برنامه

صنایع آلاینده باید از محدوده شهرها منتقل شوند

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با تاکید بر ضرورت انتقال کارخانه های الاینده از محدوده شهرهای استان، از بررسی وضعیت هشت کارخانه آلاینده محدوده شهر یزد خبر داد.

«محسن صادقیان» در اولین جلسه ماده ۱۴ قانون هوای پاک بر ضرورت شناسایی و تشخیص کارخانه و صنایع آلاینده واقع در محدوده شهرهای استان و برنامه ریزی جهت انتقال این صنایع به شهرک های صنعتی و مکان های مناسب تاکید کرد.
در این جلسه که با حضور اعضای کارگروه استانی ماده ۱۴ قانون هوای پاک‌ تشکیل شد روی متن قانون و آیین نامه اجرایی آن و بخشنامه ها و شیوه نامه های مرتبط بحث و تبادل نظر شد.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، همچنین پیشنهاد اداره کل حفاظت محیط زیست استان مبنی بر طرح ۸ کارخانه آلاینده واقع در محدوده شهر در کارگروه استانی مطرح شد که مقرر گردید مطابق با آیین نامه اجرایی و شیوه نامه تشخیص صنایع آلاینده، گزارش جامع و کامل برای هر واحد توسط اداره کل حفاظت محیط زیست تهیه و در جلسات بعد مورد بررسی قرار گیرد.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها