تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 2 دسامبر 2021 - 21:50
کد خبر : 138075

ضبط 2 تن فرآورده خام دامی در البرز

ضبط 2 تن فرآورده خام دامی در البرز

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان البرز از ضبط بیش از دو هزار کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی در استان خبر داد. به گزارش ایسنا منطقه البرز، سید محسن ابوترابی اظهار کرد: طرح تشدید پایش‌های نوروزی از مراکز تولید، عرضه و فروش، بسته بندی فرآورده ‎ های خام دامی و کشتارگاه‌ها

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان البرز از ضبط بیش از دو هزار کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی در استان خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه البرز، سید محسن ابوترابی اظهار کرد: طرح تشدید پایش‌های نوروزی از مراکز تولید، عرضه و فروش، بسته بندی فرآورده ‎ های خام دامی و کشتارگاه‌ها از 20 اسفند ماه آغاز و تا دیروز(16 فروردین) ادامه داشت.

وی ادامه داد: در این طرح 9  اکیپ سیار در دو شیفت کاری بر فعالیت واحدهای فروش و عرضه فرآورده‌های خام دامی نظارت داشتند.

وی اظهار کرد: در اجرای این طرح، چهار هزار و 806 بازدید از مراکز مورد نظر انجام شد که سه هزار و 944 بازدید آن از مراکز عرضه و فروش فراورده‌های خام دامی بوده که 24 مورد تخلف بهداشتی از این مراکز برای طی مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

ابوترابی گفت: پس از بررسی‌های انجام شده توسط تعزیرات حکومتی استان برای چهار واحد عرضه و فروش ابلاغ پلمب صادر شد .

وی افزوود: همچنین در این مدت 90 مورد بازدید از کشتارگاه‌ها و مراکز بسته بندی فرآورده‌های خام دامی و تعداد 772 مورد بازدید از رستوران ها در سطح استان انجام شد که برای دو مورد پرونده تخلف بهداشتی به تعزیرات حکومتی و یک مورد به دادگاه معرفی شد.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها