تاریخ انتشار : سه‌شنبه 23 نوامبر 2021 - 21:34
کد خبر : 117057

ضرورت تدوین پروژه‌های جهش تولید با رویکرد توسعه گردشگری

ضرورت تدوین پروژه‌های جهش تولید با رویکرد توسعه گردشگری

ایسنا/سمنان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان خواستار تدوین پروژه‌های جهش تولید با محوریت توسعه گردشگری تدوین شد. مهدی جمال 19 فروردین با اعلام این خبر اظهار کرد: با عنایت به نامگذاری سال 99 ،سال جهش تولید، پروژه های قابل افتتاح حوزه گردشگری که در رشد اقتصاد تأثیرگذار هستند تدوین شدند. وی با اشاره به تعدد

ضرورت تدوین پروژه‌های جهش تولید با رویکرد توسعه گردشگری

ایسنا/سمنان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان خواستار تدوین پروژه‌های جهش تولید با محوریت توسعه گردشگری تدوین شد.

مهدی جمال 19 فروردین با اعلام این خبر اظهار کرد: با عنایت به نامگذاری سال 99 ،سال جهش تولید، پروژه های قابل افتتاح حوزه گردشگری که در رشد اقتصاد تأثیرگذار هستند تدوین شدند.

وی با اشاره به تعدد مراکز اقامتی و بوم‌گردی‌ها در این استان افزود:اقامتگاه‌های بوم گردی و سفره خانه‌های سنتی جزء این پروژه‌ها هستند.

جمال ادامه داد: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 91 میلیارد  ریال انجام شده اند و برای به بهره برداری رسیدن آنها به  70 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان با اشاره به اهمیت آغاز به کار اقامتگاه‌های بوم گردی در رشد گردشگری یک منطقه، خاطرنشان کرد: ایجاد اقامتگاه‌های بوم‌گردی نقطه عطفی در صنعت رو به رشد گردشگری استان است.

جمال با اشاره به وجود چندین پروژه در حال تکمیل در این استان تصریح کرد: با افتتاح این پروژه‌ها برای 92 نفر فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

وی گفت: اقامتگاه‌های بوم گردی و سفره خانه‌های سنتی با هدف ایجاد اشتغال، توزیع عادلانه درآمد، پویایی اقتصاد ایجاد می شوند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها