تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اکتبر 2021 - 19:07
کد خبر : 15786

ضرورت تغییر فعالیت‌های تبلیغی برای مشارکت حداکثری در انتخابات

ضرورت تغییر فعالیت‌های تبلیغی برای مشارکت حداکثری در انتخابات

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات باید فراتر از مدل‌های گذشته پیش برویم. به گزارش ایسنا، حجت الاسلام حمید رفیعی در همایش بصیرتی حماسه حضور در بجنورد اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، انتخابات برای کشور همانند شب قدر است که باید به آن توجه کنیم. وی

ضرورت تغییر فعالیت‌های تبلیغی برای مشارکت حداکثری در انتخابات

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات باید فراتر از مدل‌های گذشته پیش برویم.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام حمید رفیعی در همایش بصیرتی حماسه حضور در بجنورد اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، انتخابات برای کشور همانند شب قدر است که باید به آن توجه کنیم.

وی افزود: دشمنان ما بیش از گذشته کمر همت بسته و با اقتدار پوشالی خود در صدد آسیب به کشور هستند اما درخت پربار انقلاب از خون شهدا ثمر داده و ما نیز در آن ایفای نقش می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ما باشیم یا نباشیم انقلاب باقی خواهد ماند، گفت: انقلاب اسلامی برگرفته از مباحث فقهی، عرفانی، اصولی و مردمی است که باید در مقابل دشمنان از آن محافظت کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: در شرایط فعلی و پس از تصمیم شورای نگهبان باید جدی‌تر از گذشته برای مشارکت حداکثری مردم تلاش کنیم. بدین منظور باید مدل خود را تغییر دهیم.

وی با درخواست از مبلغان حاضر در جلسه در خصوص افزایش کارآمدی و تاثیرگذاری در مشارکت حداکثری در انتخابات افزود: باید در محیطی سالم و معقول با گفتمان سازی صحیح، حماسه‌ای در انتخابات رقم بزنیم و ضعف‌ها و مشکلات کشور را نیز قبول کنیم.

وی همچنین تصریح کرد: در مقابل جبهه دشمن، کار از دست یک نفر بر نمی‌آید و ما نیز باید جبهه‌ای در مقابل آن‌ها تشکیل دهیم.

حجت الاسلام رفیعی افزود: پیروزی ملت فلسطین و غزه بر رژیم صهیونیستی که بر گرفته از فتح خرمشهر است، نوید اتفاقات مبارک در آینده را می‌دهد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها