تاریخ انتشار : شنبه 4 ژوئن 2022 - 15:32
کد خبر : 197322

عصر اژدها: Dreadwolf می تواند دارای محیط های باز و بسته باشد

عصر اژدها: Dreadwolf می تواند دارای محیط های باز و بسته باشد

به گزارش گیم تی پلی BioWare برای یک نقش طراح در سطح جدیدی استخدام می‌کند، و شرح این شغل طرفداران را در مورد ویژگی‌های آینده عصر اژدها: Dreadwolf گمانه‌زنی می‌کند. در حالی که در ابتدا عنوان جدید عصر اژدها را در Game Awards 2018 اعلام کرد، BioWare بیشتر در مورد RPG فانتزی آینده سکوت کرده

به گزارش گیم تی پلی BioWare برای یک نقش طراح در سطح جدیدی استخدام می‌کند، و شرح این شغل طرفداران را در مورد ویژگی‌های آینده عصر اژدها: Dreadwolf گمانه‌زنی می‌کند.

Dragon Age: Dreadwolf Could Feature both Open and Closed World Environments

در حالی که در ابتدا عنوان جدید عصر اژدها را در Game Awards 2018 اعلام کرد، BioWare بیشتر در مورد RPG فانتزی آینده سکوت کرده است. اطلاعاتی در مورد این بازی که قبلاً با نام Dragon Age 4 شناخته می‌شد، منتشر شده است. با این حال، اکنون به نظر می‌رسد که BioWare در حال آماده شدن برای باز شدن دروازه‌های جدید برای RPG آینده است و اخیراً عنوان و لوگوی رسمی جدیدی به آن داده است.

عصر اژدها 4 که اکنون با نام عصر اژدها: Dreadwolf شناخته می شود، نام جدید خود را با لوگوی بنفش و سفید روشن به نمایش گذاشت. در مقایسه با لوگوهای قرمز و سفید مرتبط با Dragon Age 1 و 2، این اولین مورد برای این سری است. به نظر می رسد با وجود اینکه لوگو Dragon Age: Dreadwolf تفاوت فاحشی را با دیگر بازی های این فرنچایز دارد، از جهاتی دیگر آخرین عنوان Dragon Age ممکن است به برخی از ریشه های فرنچایز بازگردد.

در حالی که مانند بسیاری دیگر از بازی‌های Dragon Age، Dreadwolf دارای یک قهرمان قابل تنظیم و عناصر نقش‌آفرینی معمولی BioWare است، بازی آینده ممکن است شاهد بازگشت به فضاهای بازی خطی‌تر نیز باشد. Dragon Age: Inquisition اولین تجربه خود را با طراحی کاملاً جهان باز به این فرنچایز داد. و در حالی که طرفداران از اینکه می‌توانستند به هر کجا که می‌خواهند بروند، لذت می‌بردند، BioWare با فرنچایزهای Mass Effect و Dragon Age خود ثابت کرده است که ترجیح می‌دهد هر از چند گاهی در گیم‌پلی خطی باقی بماند. به نظر می رسد از سمت طراح سطح جدیدی که در BioWare تبلیغ شده است، Dragon Age: Dreadwolf دنیای باز را با فضاهای خطی تر ترکیب خواهد کرد.

موقعیت طراح سطح به طور خاص به عنوان یک عنوان عصر اژدها، با اشاره به نامزد مناسبی که در “طرح بندی های جهان بسته و باز” تجربه دارد، تبلیغ می شود. در حالی که برخی از طرفداران ممکن است در ابتدا از شنیدن اینکه Dreadwolf اجازه یک تجربه کاملاً باز را نمی‌دهد، ناامید شوند، برخی دیگر معتقدند که BioWare در حال برداشتن گام‌هایی است تا مطمئن شود که جدیدترین بازی Dragon Age دارای یک روایت قوی است. در حال حاضر عناصر داستانی Dragon Age: Dreadwolf پس از اتصال عنوان به Solas AKA the Dread Wolf، که احتمالاً آنتاگونیست بازی خواهد بود، توسط طرفداران جدا شده است.

اگر Dragon Age: Dreadwolf ترکیبی از اکتشافات باز همراه با برخی لحظات خطی شبیه به تجربه The Witcher 2 را اجازه دهد، بعید است که کنار گذاشتن یک جهان باز کامل، بازی را به خودی خود کمتر لذت بخش کند. کسانی که انتظار عرضه بازی Dragon Age جدید را در سال جاری دارند، ممکن است بخواهند کمی بیشتر منتظر بمانند، زیرا این واقعیت که شرکت ممکن است همچنان به دنبال طراحان سطح برای کار بر روی بازی باشد، نشان می‌دهد که هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. .

Dragon Age: Dreadwolf در حال توسعه است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها