تاریخ انتشار : شنبه 21 آگوست 2021 - 2:37
کد خبر : 4392

فرصت زندگی دوباره به ۲ محکوم به قصاص در گلستان

فرصت زندگی دوباره به ۲ محکوم به قصاص در گلستان

 رئیس کل دادگستری گلستان گفت: به حرمت ماه محرم، دو محکوم به قصاص امروز در گنبدکاووس و مینودشت استان گلستان بخشیده شدند. حیدر آسیابی با اعلام این خبر گفت: یکی از محکومان جوان ۲۷ ساله ای است که چهار سال پیش در پی جدال لفظی پیش پاافتاده، مرگ جوان دیگری را رقم زده بود. وی

فرصت زندگی دوباره به ۲ محکوم به قصاص در گلستان

 رئیس کل دادگستری گلستان گفت: به حرمت ماه محرم، دو محکوم به قصاص امروز در گنبدکاووس و مینودشت استان گلستان بخشیده شدند.

حیدر آسیابی با اعلام این خبر گفت: یکی از محکومان جوان ۲۷ ساله ای است که چهار سال پیش در پی جدال لفظی پیش پاافتاده، مرگ جوان دیگری را رقم زده بود.

وی افزود: بارها پادرمیانی بزرگان و اعضای شورای حل اختلاف شهرستان گنبدکاووس در سال های گذشته بی نتیجه مانده بوداما امروز و به حرمت ماه محرم اولیای دم بزرگوارانه از حق شرعی و قانونی خود گذشتند و به این جوان فرصت دوباره برای زندگی بخشیدند.

رئیس کل دادگستری گلستان ادامه داد: دومین محکوم به قصاص هم یک جوان ۲۰ ساله است که فروردین امسال در مینودشت و دعوای خانوادگی باعث مرگ دایی اش شده بود.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری گلستان، آسیابی گفت: پدربزرگ و مادربزرگ این جوان امروز با حضور در شورای حل اختلاف گنبدکاووس از قصاص صرفنظر کردند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون تعداد نه نفر از محکومین با گذشت اولیای دم در استان گلستان ار قصاص نفس رهایی یافته اند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها