تاریخ انتشار : دوشنبه 22 نوامبر 2021 - 23:18
کد خبر : 115236

فرمانداران تا روز آخر مسئولیت خدمتگزار مردم باشند

فرمانداران تا روز آخر مسئولیت خدمتگزار مردم باشند

ایسنا/کرمانشاه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه بر استمرار تلاش و خدمات از سوی فرمانداران تا آخرین روز خدمت تاکید کرد.  حسین خوش اقبال در نشست فرمانداران استان که در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج همیشه در بحران‌های مختلف برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی

فرمانداران تا روز آخر مسئولیت خدمتگزار مردم باشند

ایسنا/کرمانشاه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه بر استمرار تلاش و خدمات از سوی فرمانداران تا آخرین روز خدمت تاکید کرد.

 حسین خوش اقبال در نشست فرمانداران استان که در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج همیشه در بحران‌های مختلف برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی نقش آفرین بوده و گره گشایی کرده است.

وی در ادامه با توصیه هایی به فرمانداران، گفت: فرمانداران در سال جهش تولید و مانع زدایی، واحدهای راکد را پایش و مسائل را جهت رفع مشکل به مدیریت استان انتقال دهند، همچنین با توجه به روند واکسیناسیون کرونا آمادگی لازم را برای بازگشایی مدارس داشته باشند.

معاون استاندار کرمانشاه ادامه داد: در خصوص شبهات مطرح شده برای واکسن کرونا، فرمانداران تدابیر محلی را برای ترغیب به واکسن اتخاذ نمایند، چرا که امکانات واکسیناسیون کرونا فراهم بوده و باید از این فرصت نهایت استفاده برده شود.

خوش اقبال با اشاره به کاهش آستانه تحمل مردم، گفت: فرمانداران حتما در جلسات تنظیم بازار حضور مستمر داشته باشند و نظارت جدی بر قیمت ها و نحوه توزیع کالاها در شهرستان ها را در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها