تاریخ انتشار : دوشنبه 16 آگوست 2021 - 21:25
کد خبر : 72474

فروپاشی کشورهای منطقه نتیجه اعتماد به آمریکا است

فروپاشی کشورهای منطقه نتیجه اعتماد به آمریکا است

 فرمانده تیپ ۲۵ نیروی مخصوص ارتش گفت: فروپاشی کشورهای منطقه نتیجه اعتماد به آمریکا است سرهنگ ستادعلی دلاور در محفل نورانی سوگواری سرور و سالار شهیدان در تیپ 25 نیرو مخصوص ارتش با حضور نماینده محترم امام جمعه تبریز با اشاره به خصوصیت آزاده طلبی امام حسین (ع)، گفت: عاشورا درس بزرگی برای بشریت دارد و

فروپاشی کشورهای منطقه نتیجه اعتماد به آمریکا است

 فرمانده تیپ ۲۵ نیروی مخصوص ارتش گفت: فروپاشی کشورهای منطقه نتیجه اعتماد به آمریکا است

سرهنگ ستادعلی دلاور در محفل نورانی سوگواری سرور و سالار شهیدان در تیپ 25 نیرو مخصوص ارتش با حضور نماینده محترم امام جمعه تبریز با اشاره به خصوصیت آزاده طلبی امام حسین (ع)، گفت: عاشورا درس بزرگی برای بشریت دارد و آن حریّت و مقابله با ظلم و ستم بود که در حال حاضر نیز اگر مردم این درس را بیاموزند به هیچ وجه کسی جرات تعارض به آن‌ها را نخواهد داشت.
وی با اشاره به تحولات منطقه، افزود: مسبب اصلی وقایع در کشورهای منطقه، استکبار جهانی است چرا که حمایت‌های پوشالی استکبار جهانی برای تصاحب منابع و سرمایه‌های کشورهای منطقه باعث تضعیف آن کشور و فروپاشی نظام آن خواهد شد.
وی ادامه داد: استکبار جهانی با تاکتیک‌های عملیات روانی،  زمینه نارضایتی را ایجاد و از طریق گروهک‌های تروریستی تربیت شده و جیره خوار خود اقدام به فروپاشی کشورها می‌کند.
دلاور تاکید کرد: سقوط دولت‌ها در منطقه و تسلط کامل گروهک‌های تروریستی در کشورها بار دیگر به همگان ثابت می‌کند که اعتماد به آمریکا منجر به شکست می‌شود و این مساله آیینه عبرتی برای جهانیان خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی فقیه، رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه گفت: مهم ترین عنصر عاشورا، صیانت از دین است و دلیل این‌که واقعه عاشورا تاریخ ساز شده است،  تلاش به بهبود بخشیدن زندگی مردم است.
وی افزود: ابا عبدالله (ع) از فرمایش امام علی (ع) که می‌فرمایند، هر اتفاقی افتاد از دین خود حفاظت کنید پیروی کرد و چراغ راهی برای ماست تا در مقابل تهاجمات و تعرضات ضد دینی بایستیم و کارنامه ارتش در این امر بسیار درخشان است.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی تبپ ۲۵ نیروی مخصوص ارتش، وی ادامه داد: افتخار ارتش،  حفاظت از کیان کشور و صیانت از دین و پایبندی به آن است و همیشه مقتدرانه از حدود و قصور کشور عزیزمان پاسداری می‌کند. ارتش هوشیار با پیروی از رهنمودهای رهبری همیشه سیاست‌های معاند با دین را در همه جا شناسایی کرده و مقابله می‌کند و نظیر آن می‌توان در مقابله با داعش دید که چگونه به نام اسلام جنایت‌های بیشمار انجام می‌داد.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها