تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 آگوست 2021 - 22:52
کد خبر : 1609

فضلی: تیم‌های شخصی باید حمایت شوند/ امیدوارم مالک نساجی دوام بیاورد

فضلی: تیم‌های شخصی باید حمایت شوند/ امیدوارم مالک نساجی دوام بیاورد

یک بازیکن پیشین نساجی اعتقاد دارد تیم‌های شخصی مثل نساجی باید حمایت شوند که در ایران این حمایت صورت نمی‌گیرد. فریدون فضلی درباره عملکرد پر فراز و نشیب نساجی در لیگ بیستم اظهار کرد: نساجی در فصل گذشته بد شروع کرد و در انتخاب مربی هم به نظر من این اتفاق افتاد. محمود فکری یک

فضلی: تیم‌های شخصی باید حمایت شوند/ امیدوارم مالک نساجی دوام بیاورد

یک بازیکن پیشین نساجی اعتقاد دارد تیم‌های شخصی مثل نساجی باید حمایت شوند که در ایران این حمایت صورت نمی‌گیرد.

فریدون فضلی درباره عملکرد پر فراز و نشیب نساجی در لیگ بیستم اظهار کرد: نساجی در فصل گذشته بد شروع کرد و در انتخاب مربی هم به نظر من این اتفاق افتاد. محمود فکری یک ماه در این تیم بود و رفت و پس از آن دستیارش آقای فاضلی هدایت تیم را به عهده گرفت. به نظر من فاضلی در نساجی بد شانس بود و پس از آن جلالی را آوردند که در هر صورت تیمی که روی نوار باخت قرار گرفته است، هر کاری کند نمی‌شود.

او ادامه داد: در نهایت ساکت الهامی به تیم آمد و خداراشکر شانس به او رو کرد و در نساجی ماندگار شد. انصافا نساجی حقش ماندن در لیگ بود، چون این تیم تماشاگر دارد، در استان مازندران و کل منطقه شمال فقط یک تیم در لیگ برتر داریم و خوشحالیم که نساجی در لیگ ماند. تیمی که شخصی اداره می‌شود، وقتی از جیب هزینه می‌کند و هیچ حمایتی نمی‌شود با چنین مشکلاتی روبه‌رو می‌شود.

فضلی با بیان این‌که تیم‌های شخصی که از جیب هزینه می‌کنند به دنبال نتیجه هستند، عنوان کرد: به همین دلیل این تیم‌ها اگر نتیجه نگیرند، تغییر و تحول زیادی در آن‌ها انجام می‌شود. مدتی آقای پرهام به عنوان مالک باشگاه آمده بود که دلسرد شد و رفت، پس از آن مالکان تغییر کردند و اکنون رضا حدادیان مالک باشگاه است و امیدوارم دوام بیاورد و سرد نشود. اگر حمایت نشود و سرد شود دوباره همان اتفاقات رخ خواهد داد.

او ادامه داد: من تاکنون ندیده‌ام نساجی بازیکنی جذب کنند و فقط با بازیکنان گذشته خود تمدید کرده است. باتوجه به این‌که نساجی شخصی است و هزینه بازیکنان هم بسیار بالا است، شرایط دشوار است. تیم‌های شخصی ضرر می‌کنند اما امیدوارم نساجی تیم خوبی ببندد. نساجی پتانسیل این را دارد که در رده‌های بالای جدول قرار بگیرد، چون تماشاگران خون گرم و خوبی دارد. ساکت الهامی هم در چند سال اخیر نتایج خوبی گرفته است و امیدواریم تیم به نتایج خوبی در لیگ پیش رو برسد.

بازیکن پیشین نساجی در پایان اضافه کرد: به نظر من مربی باید بازیکنان خوبی داشته باشد و دستش باز باشد تا خوب کار کند. در این لیگ همه دنبال نتیجه هستند و کار بسیار سخت است. مربیانی مثل قلعه‌نویی، مجیدی و گل‌محمدی دست‌شان باز است و یک تیم هم بیرون زمین دارند اما در نساجی به این شکل نیست. در فصل گذشته نساجی نیمکت قوی نداشت و اگر بازیکنان خوبی داشت، این بلا سرش نمی‌آمد. در کل به نظر من تیم‌های شخصی مثل نساجی باید حمایت شوند که در ایران حمایت نمی‌شوند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها