تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 5 آگوست 2021 - 13:18
کد خبر : 69572

فعالیت ۲۵۰۰ هیئت مذهبی طی محرم امسال در لرستان

فعالیت ۲۵۰۰ هیئت مذهبی طی محرم امسال در لرستان

  مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از فعالیت ۲۵۰۰ هیئت مذهبی در استان خبر داد و گفت: برنامه‌های ویژه محرم از جمعه این هفته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان برگزار خواهد شد. حجت‌الاسلام مهدی قدرتی بیان کرد: از روز جمعه همین هفته با ۲۵۰۰ هیئت مذهبی در استان به استقبال برنامه‌های ویژه محرم سیدالشهدا(ع) خواهیم

فعالیت ۲۵۰۰ هیئت مذهبی طی محرم امسال در لرستان

  مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از فعالیت ۲۵۰۰ هیئت مذهبی در استان خبر داد و گفت: برنامه‌های ویژه محرم از جمعه این هفته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام مهدی قدرتی بیان کرد: از روز جمعه همین هفته با ۲۵۰۰ هیئت مذهبی در استان به استقبال برنامه‌های ویژه محرم سیدالشهدا(ع) خواهیم رفت.
وی با بیان اینکه برگزاری مراسم محرم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و مطابق ابلاغیه وزرات کشور در لرستان برگزار می‌شود، افزود: ۵۰۰ مبلغ در لرستان هم‌زمان با ماه محرم فعالیت می‌کنند.
حجت‌الاسلام قدرتی با بیان اینکه هیئت‌های مذهبی در قالب دسته‌جات سینه‌زن و زنجیرزن در سطح شهرها و روستاهای استان فعالیت دارند، اضافه کرد: اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان در آستانه ماه محرم با برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه مراسم عزاداری ایام محرم در راستای ارتقای سطح آگاهی هیئت‌های مذهبی، مداحان و مبلغان و مبلغات و روحانیون اقدام کرده است.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها