تاریخ انتشار : سه‌شنبه 26 اکتبر 2021 - 1:56
کد خبر : 21692

فعالیت ۹۸ کارگزاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان در آذربایجان غربی

فعالیت ۹۸ کارگزاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان در آذربایجان غربی

ایسنا/آذربایجان غربی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان و عشایر آذربایجان‌غربی گفت: ۸۷ هزار و ۴۰۰ نفر بیمه شده فعال عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان آذربایجان غربی هستند. یونس معزز امروز ۱۱ خرداد در نشست خبری بااصحاب رسانه به مناسبت شانزدهمین سالگرد فعالیت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با بیان اینکه در حال

فعالیت ۹۸ کارگزاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان در آذربایجان غربی

ایسنا/آذربایجان غربی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان و عشایر آذربایجان‌غربی گفت: ۸۷ هزار و ۴۰۰ نفر بیمه شده فعال عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان آذربایجان غربی هستند.

یونس معزز امروز ۱۱ خرداد در نشست خبری بااصحاب رسانه به مناسبت شانزدهمین سالگرد فعالیت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با بیان اینکه در حال حاضر ۹۸ کارگزاری صندوق بیمه در استان فعال است، تصریح کرد:  ۱۲۳ هزار و ۳۰۴ نفر در استان تحت پوشش صندوق بیمه هستند که از این تعداد ۸۷ هزار و ۴۰۰ نفر بیمه شده فعال و بلا انقطاع هستند.
وی با بیان اینکه برخورداری از بیمه اجتماعی بر طبق قانون حقوق عمومی مردم است، یادآور شد: از چهار خدمت اساسی بیمه، سه خدمت بازنشستگی، از کار افتادگی و مستمری بازمانده جز خدمات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۴۲۶۶ نفر مستمری بگیر صندوق هستند که از این تعداد ۱۵۳۵ نفر از مستمری بازنشستگی، ۲۰۷ نفر از مستمری از کار افتادگی و ۲۵۲۴ نفر از مستمری بازماندگان استفاده می کنند.

معزز با اشاره به اینکه سهمیه تکلیفی صندوق بیمه استان طی سال گذشته ۱۵ هزار و ۶۰۰ نفر بود، که با جذب ۲۱ هزار نفر جز استانهای برتر در رشد بیمه ای شدیم، افزود: سهمیه ابلاغی برای سال جاری ۳۰ هزار و ۴۲۵ نفر است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان با اشاره به روش های پرداخت بیمه دراین صندوق تصریح کرد: مراجعه به شعب بانکهای کشاورزی و ملت، پرداخت از طریق درگاه اینترنتی rosta. ir و استفاده از دستگاه پوز که در اختیار کارگزاری‌ها قرار دارد روشهای پرداخت حق بیمه سالیانه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر است.

معزز با بیان اینکه همسان‌سازی مستمری‌ها در سال گذشته انجام شد و میزان مستمریهای صندوق ۵۳ درصد افزایش یافت، اظهار کرد: همچنین افرادی کهبه هر دلیلی از سایر صندوقهای بیمه ای منفصل شدند با نقل و انتقال سوابق از سایر بیمه ها به صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر و با لحاظ محدوده سنی عضو صندوق شوند.

وی با اشاره به ضریب پوشش بیمه‌ای صندوق در سطح استان تصریح کرد: شهرستان چایپاره، بوکان و مهاباد به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را در ضریب پوشش بیمه‌ای به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها