تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 اکتبر 2021 - 21:29
کد خبر : 24864

قدردانی از رانندگان قانونمدار در شیراز

قدردانی از رانندگان قانونمدار در شیراز

ایسنا/فارس با همکاری مشترک مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز و پلیس راهور استان فارس ششمین مرحله تجلیل از رانندگان قانونمند شیراز اجرا شد. معاون انتظامی پلیس راهور شیراز در این مراسم ضمن قدرانی از اعضا و مسئولان مجمع خیرین فرهنگ‌ساز و شهرساز شیراز، گفت: با همکاری مناسب آن مجمع و پلیس راهور، تاکنون برنامه‌های مختلفی در زمینه فرهنگسازی

قدردانی از رانندگان قانونمدار در شیراز

ایسنا/فارس با همکاری مشترک مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز و پلیس راهور استان فارس ششمین مرحله تجلیل از رانندگان قانونمند شیراز اجرا شد.

معاون انتظامی پلیس راهور شیراز در این مراسم ضمن قدرانی از اعضا و مسئولان مجمع خیرین فرهنگ‌ساز و شهرساز شیراز، گفت: با همکاری مناسب آن مجمع و پلیس راهور، تاکنون برنامه‌های مختلفی در زمینه فرهنگسازی انجام شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز، کریمی افزود: اقدام نخست همیاران مهربان ترافیک در کنترل عبور و مرور عابرین پیاده از گذرگاه‌های عابر پیاده بود که خوشبختانه در چند سال گذشته روند خوبی داشته است.

کریمی گفت: عبور عابرین از گذرگاه‌های عابر پیاده برابر چراغ راهنمایی و رانندگی در محدوده‌های مرکز و پرتردد شیراز انجام شد و در حال حاضر نیز به صورت روزانه در شرایط محیطی مناسب، این اقدام ادامه دارد.

او بیان کرد: در موضوع اشاعه فرهنگ ترافیک، قدردانی از رانندگان قانونمدار در کنار برخورد با رانندگان متخلف امری ضروری محسوب می‌شود.

معاون انتظامی پلیس راهور شیراز با اشاره به اجرای ششمین مرحله تجلیل از رانندگان قانونمند این کلانشهر گفت: امیدواریم با اجرای این طرح به روزی برسیم که تمام رانندگان قوانین و مقررات را رعایت کرده و ترویج دهنده فرهنگ صحیح رانندگی باشند.

کریمی با بیان اینکه قوانین و رانندگی متعدد است و رعایت همه موارد توسط همه رانندگان مورد انتظار نیست، گفت: در مرحله نخست انتظار داریم رانندگان کمربند ایمنی را بسته، از تلفن همراه استفاده نکرده و در معابر شهری با سرعت مجاز و به شکل ایمن رانندگی کند.

عضو هیئت مدیره مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز نیز گفت: این مجمع تاکنون خدمات زیادی را ارائه داده که تجلیل از رانندگان، موردی از آنهاست.

احمد صادقی نژاد، قدردانی از رانندگان قانونمند را اقدامی برای معرفی الگویی فرهنگی دانست و گفت: ترویج رعایت نظم و انضباط در رانندگی، یکی از تاثیرات این طرح خواهد بود.

صادقی‌نژاد با یادآوری اینکه تاکنون ۳۷۵ نفر در قالب طرح همیاران مهربان ترافیک آموزش دیده‌اند گفت: ۱۲۵ نفر از اقشار مختلف جامعه با حضور در نقاط مختلف شهر، فرهنگ فراموش شده ترافیکی را به شهروندان در شیراز یادآوری می‌کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها