تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اکتبر 2021 - 23:12
کد خبر : 21031

قویترین مردان روستایی کرمانشاه سوم ایران شدند

قویترین مردان روستایی کرمانشاه سوم ایران شدند

 تیم کرمانشاه در رقابت های ملی قویترین مردان روستایی و عشایری ایران در جایگاه سوم ایستاد. زهرا کشتمند رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان کرمانشاه، در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به برگزاری اولین دوره رقابت های قویترین مردان روستایی ایران به میزبانی همدان، اظهارکرد: این رقابت ها با حضور

قویترین مردان روستایی کرمانشاه سوم ایران شدند

 تیم کرمانشاه در رقابت های ملی قویترین مردان روستایی و عشایری ایران در جایگاه سوم ایستاد.

زهرا کشتمند رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان کرمانشاه، در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به برگزاری اولین دوره رقابت های قویترین مردان روستایی ایران به میزبانی همدان، اظهارکرد: این رقابت ها با حضور 9 استان کشور و در سه رده منفی 90 کیلوگرم، مثبت 105 کیلوگرم و منفی 105 کیلوگرم برگزار شد.

وی افزود: از استان کرمانشاه نیز سه ورزشکار به این مسابقات اعزام شده بودند که موفق به کسب یک مدال طلا و یک مدال برنز شدند.

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی کرمانشاه گفت: ورزشکاران در این رقابت ها در آیتم هایی همچون حمل الوار، کنده فلزی، اسکات تعادلی، چرخ گردون و حمل علوفه با هم رقابت کردند.

وی تصریح کرد: رستم عزیزی در وزن منفی 105 کیلوگرم از کرمانشاه در این رقابت ها به مقام قهرمانی رسید و امیر پیری در وزن منفی 90 کیلوگرم نیز در جایگاه سوم ایستاد.

کشتمند خاطرنشان کرد: دیگر ورزشکار کرمانشاهی در وزن مثبت 150 کیلوگرم نیز از رسیدن به مدال بازماند و در این رقابت ها چهارم شد.

وی ادامه داد: در پایان رقابت ها نیز در مجموع تیمی، تیم اعزامی کرمانشاه پس از همدان و کرمان در جایگاه سوم ایران قرار گرفت.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها