تاریخ انتشار : جمعه 22 اکتبر 2021 - 20:39
کد خبر : 10329

لرستانی‌ها بیش از ۸ میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند

لرستانی‌ها بیش از ۸ میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند

ایسنا/لرستان معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد لرستان گفت: مردم نیکوکار استان ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در سال گذشته صدقه پرداخت کردند. مجید طائف با بیان اینکه مردم نوع‌دوست لرستان همواره در کمک به نیازمندان پیش‌قدم بوده‌اند، اظهار کرد: در کنار اعتبارات این نهاد صدقات نیز باهدف کمک به رفع بخشی از مشکلات نیازمندان

لرستانی‌ها بیش از ۸ میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند

ایسنا/لرستان معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد لرستان گفت: مردم نیکوکار استان ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در سال گذشته صدقه پرداخت کردند.

مجید طائف با بیان اینکه مردم نوع‌دوست لرستان همواره در کمک به نیازمندان پیش‌قدم بوده‌اند، اظهار کرد: در کنار اعتبارات این نهاد صدقات نیز باهدف کمک به رفع بخشی از مشکلات نیازمندان جمع‌آوری و هزینه می‌شود.

وی تصریح کرد: ۱۵۶ هزار و ۳۶۰ مشترک صندوق صدقه هستند که از این تعداد ۱۵۳ هزار ۳۸۹ مشترک صندوق صدقه کوچک خانگی و دو هزار ۹۷۱ صدقه در قالب صندوق بزرگ و متوسط در معابر، ادارات، مجتمع‌های تجاری و مدارس نصب ‌شده‌اند.

طائف با اشاره به نحوه هزینه کرد صدقات، خاطرنشان کرد: کمک‌های جمع‌آوری‌شده از صندوق‌های صدقات مطابق جدول سهم‌بندی و مبتنی بر نیاز جامعه هدف در امور معیشتی، درمان، مسکن، جهیزیه و تحصیل نیازمندان هزینه می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی لرستان به نحوه آنی پرداخت صدقه اشاره کرد و افزود: کافی است از طریق تلفن همراه عدد یک را به شماره ۸۸۷۷ ارسال کنند تا مبلغ انتخابی روزانه به‌عنوان صدقه از حساب آنان کسر شود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها