تاریخ انتشار : یکشنبه 5 دسامبر 2021 - 19:02
کد خبر : 146863

لزوم تاسیس شرکت های دانش بنیان در شهرستان ها

لزوم تاسیس شرکت های دانش بنیان در شهرستان ها

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر لزوم تاسیس شرکت های دانش بنیان در شهرستان ها گفت: بنیاد دانشمند نشان دهنده این است که نظام اسلامی می تواند با جوانان حفظ شود.   به گزارش ایسنا،منطقه همدان،حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی سه شنبه 27فروردین همزمان با گرامی داشت روز جوان و در

لزوم تاسیس شرکت های دانش بنیان در شهرستان ها
نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر لزوم تاسیس شرکت های دانش بنیان در شهرستان ها گفت: بنیاد دانشمند نشان دهنده این است که نظام اسلامی می تواند با جوانان حفظ شود.
 
به گزارش ایسنا،منطقه همدان،حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی سه شنبه 27فروردین همزمان با گرامی داشت روز جوان و در دیدار با مدیرعامل موسسه دانشمند و مشاور بنیاد مستضفان با اشاره به این وعده الهی که مستضعفان در نهایت تبدیل به امام می شوند اظهار کرد:به هرکسی که تقدمی در کاری پیدا کند امام می گویند و در مراتب پایین تر باید افرادی تلاش کنند تا مستضفان به امام تبدیل شوند.
 
وی خطاب به مشاور بنیاد مستضعفان و هیئت همراه گفت: وظیفه شما تلاش برای تقدم مستضعفان بوده و این همان منت الهی است که نصیب شما شده و بنیاد دانشمند مصداق عینی و الگوی عملی اعتماد به جوانان است.
 
امام جمعه همدان اعتماد به جوانان،توجه کردن به جوانان و نیازهای آنها و عبور از سیستم مدیریت بسته را مسئله مهم و قابل تاملی معرفی کرد و افزود: بنیاد دانشمند نشان دهنده این است که نظام اسلامی می تواند با جوانان حفظ شود.
 
شعبانی موثقی با تاکید بر ارائه راهکاریی برای شناسایی جوانان نخبه، مومن و انقلابی و پیوند دادن آنها به بنیاد دانشمند اضافه کرد:بسیاری از افراد جامعه قشر متوسط هستند و امکان دست یابی به سازمان نخبگان و بنیاد دانشمند را ندارند بنابراین نیاز است که گاهی با تمام توان به میدان آمد و این جوانان را شناسایی کرد.
 
نماینده ولی فقیه در استان همدان هدف اصلی بنیاد مستضعفان را تولید ثروت برای آنها دانست و تاکید کرد:در تهران طبیعتا تولید ثروت به دلیل شرایط اقتصادی و اجتماعی راحت تر است اما باید فناوری ها و شرکت های دانش بنیان در شهرستان ها نیز تاسیس شوند.  

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها