تاریخ انتشار : جمعه 6 آگوست 2021 - 13:49
کد خبر : 70187

مادر سرداران شهید رحمانی آسمانی شد

مادر سرداران شهید رحمانی آسمانی شد

  مادر سرداران شهید رضا و محمدرضا رحمانی شهرکی شامگاه پنج‌شنبه دار فانی را وداع گفت. به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری حاجیه خانم سلطان نیازی مادر سرداران شهید رضا و محمدرضا رحمانی شهرکی شامگاه پنجشنبه ۱۴ مردادماه ۱۴۰۰ در سن ۸۹ سالگی بر اثر

مادر سرداران شهید رحمانی آسمانی شد

  مادر سرداران شهید رضا و محمدرضا رحمانی شهرکی شامگاه پنج‌شنبه دار فانی را وداع گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری حاجیه خانم سلطان نیازی مادر سرداران شهید رضا و محمدرضا رحمانی شهرکی شامگاه پنجشنبه ۱۴ مردادماه ۱۴۰۰ در سن ۸۹ سالگی بر اثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش ملحق شد، این مادر شهید به علت سکته قلبی به مدت یک‌هفته در بخش داخلی زنان بیمارستان هاجر(س) شهرکرد تحت مراقبت بود و در بیمارستان جان باخت.
حاجیه خانم سلطان نیازی همچنین مادر دو جانباز و جهادگر شهیدان حاج لطفعلی و حاج قنبرعلی رحمانی بود، لطفعلی رحمانی شهرکی نیز جانباز شیمیایی ۵۰ درصد پس از تحمل سال‌ها رنج و مشقت، شهریورماه ۱۳۹۷ به خیل یاران شهیدش پیوست.
سردار شهید رضا رحمانی شهرکی فرمانده گردان امام سجاد(ع) تیپ مستقل ۴۴ قمر بنی هاشم (ع) شهرکرد متولد ۳ فروردین ۱۳۴۰ در شهرکیان بود که در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس در تاریخ ۷ مرداد ماه ۱۳۶۵ در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
آیین تشییع و خاکسپاری پیکر پاک این مادر شهید ساعت ۱۴ روز جمعه ۱۵ مردادماه بعد از اقامه نماز جمعه در قطعه صالحین گلزار مطهر شهدای شهر کیان برگزار می‌شود.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها