تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 19 آگوست 2021 - 19:37
کد خبر : 2493

مجتمع ورزشی و استخر کارگران در شهرکرد آماده افتتاح است

مجتمع ورزشی و استخر کارگران در شهرکرد آماده افتتاح است

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: مجتمع ورزشی کارگری، سالن ورزشی و استخر شنای کارگران شهرکرد به اتمام رسیده و آماده افتتاح است، عملیات اجرایی آن در چند ماه گذشته به پایان رسیده بود. حفیظ‌الله فاضلی ۲۳ مردادماه در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری چهارمحال و بختیاری در خصوص روند

مجتمع ورزشی و استخر کارگران در شهرکرد آماده افتتاح است

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: مجتمع ورزشی کارگری، سالن ورزشی و استخر شنای کارگران شهرکرد به اتمام رسیده و آماده افتتاح است، عملیات اجرایی آن در چند ماه گذشته به پایان رسیده بود.

حفیظ‌الله فاضلی ۲۳ مردادماه در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری چهارمحال و بختیاری در خصوص روند اجرای طرح‌های مصوب سفر معاونان و روسای شرکت‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان، اظهار کرد: تکمیل هتل سیاسرد، تکمیل هتل آپارتمان ده‌چشمه، استخر شنای کارگران در شهرکرد، فارسان و باباحیدر، توسعه بیمارستان امام علی، احداث خوابگاه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی، احداث پارکینگ طبقاتی بیمارستان آیت‌الله کاشانی، الحاقیه بیمارستان هاجر، احداث مجتمع دامپروری بابامنصور و جغدان، راه‌اندازی و تولید کانتینر یخچال‌دار، تولید کمپرسور کولر خودرو و تولید لوازم خانگی از مهم‌ترین طرح‌های مصوب است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری افزود: مجتمع ورزشی کارگری و استخر شنای کارگران شهرکرد به اتمام رسیده و آماده افتتاح است، برای این مجموعه ورزشی ۴۳۰۰  میلیارد ریال و برای استخر کارگران شهرکرد نیز ۵۲۰ میلیارد ریال هزینه شد.

وی در خصوص الحاقیه بیمارستان هاجر شهرکرد، توضیح داد: مبلغ ۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات بانک رفاه کارگران برای اجرای این طرح مصوب شد که تاکنون شش میلیارد تومان اخذ شده است و عملیات اجرایی آن در حال انجام بوده و همچنین این طرح جزو بودجه‌های ملی نیز قرار گرفت.

فاضلی با اشاره به تسهیلات اختصاص یافته به چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۰، گفت: مجموعا ۴۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت تسهیلات از طریق دو بانک عامل رفاه کارگران و توسعه تعاون برای استان در نظر گرفته شده است، همچنین در سال ۱۳۹۹ نزدیک به ۱۰۶ درصد تسهیلات نسبت به سهمیه به متقاضیان اشتغال خانگی در استان پرداخت شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها