تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دسامبر 2021 - 18:52
کد خبر : 166198

مداوا و پرداخت خسارات منازل خانواده معظم شهدا و جانبازان شهر سی سخت در کمترین زمان

مداوا و پرداخت خسارات منازل خانواده معظم شهدا و جانبازان شهر سی سخت در کمترین زمان

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در کمترین زمان ممکن کار مداوای مصدومان و پرداخت خسارات منازل مسکونی خانواده های معظم شهدا و جانبازان انجام شود. “سعید اوحدی” در بازدید از برخی از منازل خانواده شهدا و جانبازان افزود: با توجه به زلزله سی سخت بیمه دی جهت

مداوا و پرداخت خسارات منازل خانواده معظم شهدا و جانبازان شهر سی سخت در کمترین زمان

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در کمترین زمان ممکن کار مداوای مصدومان و پرداخت خسارات منازل مسکونی خانواده های معظم شهدا و جانبازان انجام شود.

“سعید اوحدی” در بازدید از برخی از منازل خانواده شهدا و جانبازان افزود: با توجه به زلزله سی سخت بیمه دی جهت برآورد، ارزیابی و پرداخت خسارات وارده به خسارت دیدگان خانواده های معظم شهدا و جانبازان در شهر سی‌سخت مستقر شده است.
وی تصریح کرد: مقرر شد طی ۴۸ ساعت کار مداوای مصدومان و پرداخت فاکتورها و هزینه های درمانی آن ها انجام شود همچنین جهت کارشناسی و پرداخت خسارات مناطق مسکونی خانواده های معظم شهدا و جانبازان اقدامات لازم انجام شود.معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: دل ما با مردم سی سخت است و مصوبه ای دولت دارد که تا پایان تیرماه منازل مسکونی خسارت دیده شهرستان دنا و شهر سی سخت ساخته و تعمیر شوند.
اوحدی بیان کرد: همدلی و همبستگی که در همه دستگاه ها وجود دارد و برای کمک و امدادرسانی تلاش می کنند که مشکلات زلزله زدگان برطرف شود.
به گزارش ایسنا، وی خاطرنشان کرد: در خصوص گلزار شهدای باید با همکاری و مشارکت شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها و دهیاری‌ها بازسازی و ساماندهی را با هماهنگی بنیاد شهید انجام شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها