تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 21 اکتبر 2021 - 22:38
کد خبر : 8290

مدیران به اعتبارات استانی اکتفا نکنند

مدیران به اعتبارات استانی اکتفا نکنند

ایسنا/زنجان نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: مدیری قوی و توانمند است که سهم تخصیصی از مرکز به مجموعه را محقق کرده و فقط به اعتبارات استانی اکتفا نکند. آیت‌الله علی خاتمی شامگاه دیروز (۲۵ اردیبهشت‌ماه) در دیدار با مدیران و پرسنل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان که به مناسبت هفته هلال‌احمر برگزار شد، اظهار کرد: طی

مدیران به اعتبارات استانی اکتفا نکنند

ایسنا/زنجان نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: مدیری قوی و توانمند است که سهم تخصیصی از مرکز به مجموعه را محقق کرده و فقط به اعتبارات استانی اکتفا نکند.

آیت‌الله علی خاتمی شامگاه دیروز (۲۵ اردیبهشت‌ماه) در دیدار با مدیران و پرسنل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان که به مناسبت هفته هلال‌احمر برگزار شد، اظهار کرد: طی ۹۹ سال گذشته، هلال‌احمر به هم‌وطنان‌مان ارائه خدمت کرده که این خدمات فرااستانی، فراکشوری و فراجناحی است.

وی با بیان اینکه برخی برنامه‌ریزی‌ها برای پیشگیری از حوادث، موثر و مهم بوده و اقداماتی در این خصوص انجام می‌شود، اما برخی حوادث قابل پیش‌بینی و غیرقابل پیشگیری است؛ بنابراین پیشگیری از خسارت‌های جانی و مالی در حوادث آمادگی بالایی را می‌طلبد، افزود: با توجه به این موضوع، مهارت نیروها باید ارتقا یابد که این مهم نیازمند بازبینی جدید، میدانی و عملیاتی است.

آیت‌الله خاتمی با پرداختن به این‌ مطلب که ابزارهایی که در سی سال گذشته استفاده می‌شد، در زمان حاضر پیشرفته‌تر و مدرن‌تر شده که امید داریم در کشور به نوع مهارت‌ها در ارتباط با حوادث دقت شود، ادامه داد: باید در کنار انتقال مسائل و مشکلات به مرکز، راه‌حل و پیشنهادات نیز ارائه شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان، در ادامه گریزی به دشواری‌های مدیریت در برهه فعلی پرداخت و تاکید کرد: مدیری قوی و توانمند است که سهم تخصیصی از مرکز به مجموعه را محقق کرده و تنها به اعتبارات استانی اکتفا نکند، به همین خاطر در این شرایط سخت اقتصادی، تلاش‌ها باید افزایش یابد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان نیز در ادامه این دیدار، با یادآوری اینکه سال آینده هلال‌احمر ایران ۱۰۰ ساله می‌شود، عنوان کرد: شعار این هفته «یک قرن خدمات داوطلبانه» و شعار روز جهانی صلیب سرخ نیز «خدمات داوطلبانه مثال‌زدنی، شکست‌ناپذیر و توقف‌ناشدنی» نام‌گذاری شده است.

سید قاسم موسوی با یادآوری اینکه پرسنل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان در سال گذشته خدمات قابل توجهی را به هم‌وطنان حادثه دیده ارائه کرده که بیشترین خدمات در حوزه بیماری کووید – ۱۹ بود، افزود: خانواده‌هایی که متاثر از بیماری کرونا بودند، در حوزه حمایتی – معیشتی با استفاده از ظرفیت خیرین، نیکوکاران، داوطلبان و منابع داخلی و درآمدی هلال‌احمر، توزیع سبدهای غذایی و بهداشتی، کپسول اکسیژن و دستگاه‌های اکسیژن‌ساز و برخی داروهای خاص، در قالب ستاد کرونا برای بیماران ارائه شده است.

این مسئول ادامه داد: برای واکسیناسیون نیروهای عملیاتی و امدادی و پرسنل هلال‌احمر علیه بیماری کرونا در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم با آسودگی خاطر بیشتر، خدمات‌رسانی را محقق کنیم.

وی به آموزش‌های هلال‌احمر نیز اشاره کرد و گفت: در شرایط کرونایی، آموزش‌های هلال‌احمر تعطیل نشده و با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی این آموزش‌ها تداوم داشته است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان خاطرنشان کرد: خیرین و داوطلبان هلال‌احمر بخش بزرگی از بدنه این مجموعه را تشکیل می‌دهند که بدون حضور آن‌ها قسمت قابل توجهی از خدمات ارائه نمی‌شود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها