تاریخ انتشار : شنبه 7 آگوست 2021 - 15:10
کد خبر : 69671

مردم فقط در موارد ضروری از خانه خارج شوند/ نباید نسبت به کرونا سهل انگاری شود

مردم فقط در موارد ضروری از خانه خارج شوند/ نباید نسبت به کرونا سهل انگاری شود

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز اکثر نقاط کشور درگیر موج سهمگینی از بیماری کرونا شده که تنها راه کنترل وضعیت موجود توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی می باشد. رحمت الله فیروزی پوربادی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی، بیان کرد: متاسفانه امروز کشور

مردم فقط در موارد ضروری از خانه خارج شوند/ نباید نسبت به کرونا سهل انگاری شود

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز اکثر نقاط کشور درگیر موج سهمگینی از بیماری کرونا شده که تنها راه کنترل وضعیت موجود توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی می باشد.

رحمت الله فیروزی پوربادی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی، بیان کرد: متاسفانه امروز کشور درگیر موج سهمگینی از شیوع بیماری کرونا شده است و قدرت سرایت نوع دلتا چندین برابر سویه های قبلی می باشد. فلذا رعایت پروتکل های بهداشتی یک ضرورت به شمار می رود.
وی در ادامه اظهار کرد: اکنون روزانه شاهد اعلام آماری مبنی بر درگذشت ۴۰۰ نفر و حتی بیشتر هستیم و به گفته کارشناسان در صورت ادامه روند موجود این رقم بالاتر نیز خواهد رفت. امروز در بخشی از نقاط کشور برای تامین امکانات درمانی و تخت های بیمارستانی با مشکل روبرو بوده و حتی در تامین برخی از ابتدایی ترین امکانات درمان نظیر سرم و آمپول موثر بر این بیماری با مشکل مواجه هستیم.
نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: به گفته کارشناسان حتی افرادی که واکسن دریافت کردند می توانند به این بیماری مبتلا شده و یا ناقل بیماری شوند. اکنون موثرترین راه کنترل این بیماری کاهش ترددها و به حداقل رساندن اجتماعات است. فقط باید در موارد ضروری از خانه خارج شد. همه باید دست به دست هم داده و پروتکل های بهداشتی را با جدیت دنبال کنند. نباید نسبت به این بیماری سهل انگار شد و اجرای پروتکل ها را نادیده گرفت.
وی در ادامه تاکید کرد: امروز لازم است تا همه بخش ها با ستاد ملی کرونا همکاری داشته و هماهنگ با آن گام بردارند. اجرای دستورالعمل های بهداشتی باید با جدیت دنبال شود.
 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها