تاریخ انتشار : شنبه 6 نوامبر 2021 - 21:28
کد خبر : 76818

مسابقات بسکتبال جوانان به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود

مسابقات بسکتبال جوانان به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود

ایسنا/اردبیل رئیس هیئت بسکتبال استان اردبیل گفت: مسابقات بسکتبال لیگ جوانان کشور از 15 تیرماه و به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود. فتحی‌نیا در جریان آغاز مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور در اردبیل اظهار کرد: از امروز و به میزبانی اردبیل مسابقات دور برگشت بسکتبال لیگ دسته دو کشور آغاز شد تا پنج تیم در این

مسابقات بسکتبال جوانان به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود

ایسنا/اردبیل رئیس هیئت بسکتبال استان اردبیل گفت: مسابقات بسکتبال لیگ جوانان کشور از 15 تیرماه و به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.

فتحی‌نیا در جریان آغاز مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور در اردبیل اظهار کرد: از امروز و به میزبانی اردبیل مسابقات دور برگشت بسکتبال لیگ دسته دو کشور آغاز شد تا پنج تیم در این مسابقات با هم رقابت کنند.

 

وی تصریح کرد: این مسابقات در سال رضازاده اردبیل برگزار می‌شود و به مدت یک هفته این رویداد ادامه خواهد داشت.

 

رئیس هیئت بسکتبال استان اردبیل گفت: روز جمعه به دلیل حضور برخی از بازیکنان تیم‌های حاضر در این مسابقات در کنکور سراسری مسابقه‌ای برگزار نخواهد شد و ادامه رقابت‌ها را از روز شنبه پیگیری خواهیم کرد.

 

فتحی‌نیا افزود: در این مسابقات تیم‌های شرکت‌کننده از استان‌های مختلف کشور با هم رقابت می‌کنند و از استان اردبیل نیز تیم خانه بسکتبال حضور دارد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ما سعی کردیم از رده سنی امید و جوانان در این دوره از مسابقات بهره بگیریم تا یک تیم با پشتوانه مناسب و آینده‌نگری مطلوبی را در رقابت‌های بسکتبال کشور داشته باشیم.

 

فتحی‌نیا اضافه کرد: برترین‌های این مسابقات به مرحله پلی‌آف و مرحله رده‌بندی و نهایی راه خواهند یافت تا در نهایت تیم‌های اول و دوم لیگ دسته دو کشور بتوانند به لیگ دسته اول صعود کنند.

 

وی بیان کرد: ما در هیئت بسکتبال به دنبال پشتوانه‌سازی و استعدادیابی در بخش نوجوانان و جوانان هستیم تا بهترین تیم بسکتبال را در این استان روانه مسابقات ملی و حتی بین‌المللی کنیم.

 

رئیس هیئت بسکتبال استان اردبیل میزبانی لیگ جوانان کشور را از 15 تیرماه یادآور شد و ادامه داد: همه این برنامه‌ریزی‌ها و تلاش بر این است تا بسکتبال استان اردبیل در مسیر توسعه روزافزون گام برداشته و در سطح کشور بتواند جایگاهی مناسب پیدا کند.

 

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها