تاریخ انتشار : جمعه 3 دسامبر 2021 - 9:37
کد خبر : 139738

مسابقات کشوری کشتی با چوخه در فیروزه برگزار شد

مسابقات کشوری کشتی با چوخه در فیروزه برگزار شد

بیست و سومین دوره مسابقات کشوری کشتی با چوخه در دو روز ۱۹ و ۲۰ فروردین‌ماه در روستای گرماب شهرستان فیروزه برگزار شد. به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، بیست و سومین مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب در شهرستان فیروزه روز سه‌شنبه ۲۰ فروردین‌ماه در محل گود کشتی روستای گرماب برگزار شد، در این دوره

مسابقات کشوری کشتی با چوخه در فیروزه برگزار شد
بیست و سومین دوره مسابقات کشوری کشتی با چوخه در دو روز ۱۹ و ۲۰ فروردین‌ماه در روستای گرماب شهرستان فیروزه برگزار شد.

به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، بیست و سومین مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب در شهرستان فیروزه روز سه‌شنبه ۲۰ فروردین‌ماه در محل گود کشتی روستای گرماب برگزار شد، در این دوره 146 کشتی‌گیر حضور داشتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزه در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: ۱۴۶ کشتی‌گیر در قالب ۲۴ تیم  در وزن‌های ۶۶، ۷۴، ۸۴، ۹۶ و ۹۶+ در این دوره از  مسابقات حضور یافتند؛ تیم‌های حاضر در مسابقات از استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، البرز و تهران شرکت کردند، حدود ۲۵هزار تماشاگر در این مسابقات حاضر شدند و از نزدیک نظاره‌گر رقابت‌ها بودند.

محمدحسین  قائمی افزود: شهرستان فیروزه به مدت یک روز  مسئولیت اسکان ورزشکارانی را که از استان‌های دیگر برای شرکت در مسابقات آمدند، بر عهده داشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزه گفت: جوایز برگزیدگان بیست و سومین دوره مسابقات کشتی با چوخه به ترتیب نفر اول قوچ، نفر دوم ۲ میلیون تومان و نفر سوم یک میلیون تومان بود؛ همچنین برآورد بودجه مسابقات حدود  ۸۰ میلیون تومان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها