تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 اکتبر 2021 - 21:47
کد خبر : 25001

مشارکت ۱۲ کتاب‌فروشی در طرح بهارانه کتاب اردبیل

مشارکت ۱۲ کتاب‌فروشی در طرح بهارانه کتاب اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از مشارکت ۱۲ کتاب‌فروشی این استان در طرح بهارانه کتاب سال جاری در این استان خبر داد.  عبدالله بحرالعلومی ۱۸ خرداد با اعلام این خبر افزود: نمایشگاه کتاب شریعتی، نمایشگاه کتاب ولایت، کتاب‌فروشی خیام، کتاب‌فروشی بهروز، کتاب‌فروشی حکیم، کتاب‌فروشی الدورادو، کتاب‌فروشی دکتر بوک، کتاب‌فروشی اورنگ، کتاب‌فروشی افق و

مشارکت ۱۲ کتاب‌فروشی در طرح بهارانه کتاب اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از مشارکت ۱۲ کتاب‌فروشی این استان در طرح بهارانه کتاب سال جاری در این استان خبر داد.

 عبدالله بحرالعلومی ۱۸ خرداد با اعلام این خبر افزود: نمایشگاه کتاب شریعتی، نمایشگاه کتاب ولایت، کتاب‌فروشی خیام، کتاب‌فروشی بهروز، کتاب‌فروشی حکیم، کتاب‌فروشی الدورادو، کتاب‌فروشی دکتر بوک، کتاب‌فروشی اورنگ، کتاب‌فروشی افق و کتابسرای مولانا از اردبیل، کتاب‌فروشی دانشجو از پارس‌آباد و کتاب‌فروشی دنیز از مشگین‌شهر در این طرح حضور دارند.

وی با اشاره به حضور پررنگ کتاب‌فروشی‌های استان اردبیل در طرح بهارانه کتاب اضافه کرد: سقف خرید برای هر خریدار در طرح بهارانه کتاب همچون طرح زمستانه ۲ میلیون ریال است و خریداران می‌توانند از ۲۰ درصد یارانه خرید کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی بهره‌مند شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: اجرای طرح‌های حمایتی فصلی از کتاب‌فروشان با هدف هدایت بخشی از یارانه‌ها برای خرید از کتاب‌فروشی‌ها و توجه به این صنف صورت می‌گیرد تا با رعایت عدالت در توزیع یارانه، فرصت مصرف آن در سطح کل کشور هم برای کتاب‌فروشان و هم برای خریداران کتاب فراهم شود.
وی یادآور شد: مدت‌زمان اجرای طرح بهارانه کتاب در استان اردبیل هفت روز از ۱۷ تا ۲۳  خردادماه خواهد بود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها