تاریخ انتشار : یکشنبه 8 آگوست 2021 - 0:28
کد خبر : 74042

مشکل نیشکر هفت‌تپه به دلیل نبود نظارت دقیق، ایجاد شد

مشکل نیشکر هفت‌تپه به دلیل نبود نظارت دقیق، ایجاد شد

 نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: فعالیت بخش خصوصی مطابق با اصل ۴۴ قانون اساسی است اما چون نظارت دقیقی در این حوزه انجام نمی‌شد، شاهد مشکلاتی مثل مشکل شرکت نیشکر هفت‌تپه بودیم. حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در مراسم افتتاحیه پروژه ۱۴۲ هکتاری آبیاری تحت فشار شهرستان شادگان‌ که امروز (اول تیرماه) در

مشکل نیشکر هفت‌تپه به دلیل نبود نظارت دقیق، ایجاد شد

 نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: فعالیت بخش خصوصی مطابق با اصل ۴۴ قانون اساسی است اما چون نظارت دقیقی در این حوزه انجام نمی‌شد، شاهد مشکلاتی مثل مشکل شرکت نیشکر هفت‌تپه بودیم.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در مراسم افتتاحیه پروژه ۱۴۲ هکتاری آبیاری تحت فشار شهرستان شادگان‌ که امروز (اول تیرماه) در دهستان دریسیه شادگان برگزار شد، اظهار کرد: خوزستان در زمینه کشاورزی و نخیلات همیشه صاحب جایگاه ویژه‌ای در کشور بوده است. مردم ثابت کرده‌اند که اگر دولتمردان زیرساخت‌ها را در هر زمینه‌ای فراهم کنند، توان کار و تولید را دارند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: وقتی نگاهی به دو سال گذشته می‌کنیم می‌بینیم که وقتی وضعیت آب در استان خوزستان مطلوب بود، میزان کشت شالی در خوزستان چند برابر شد و هزاران جوان مشغول به کار شدند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: فعالیت بخش خصوصی مطابق با اصل ۴۴ قانون اساسی است اما چون نظارت دقیقی در این حوزه انجام نمی‌شد، شاهد مشکلاتی مثل مشکل شرکت نیشکر هفت تپه بودیم.

وی افزود: اگر دولت خود را ملزم به نظارت بداند و نظارت دقیقی بر بخش خصوصی داشته باشد، قطعا شاهد رشد و توسعه خواهیم بود و با روی کار آمدن دولت انقلابی این امر محقق خواهد شد.

موسوی‌فرد با اشاره به افتتاح طرح آبیاری تحت فشار شادگان گفت: در آبرسانی به شیوه سنتی شاهد هدررفت آب هستیم اما با اجرای شیوه‌های نوین آبیاری، قطعا از هدررفت آب جلوگیری خواهد شد که به سود استان خوزستان است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها