تاریخ انتشار : جمعه 26 نوامبر 2021 - 23:42
کد خبر : 125357

مصاحبه جذب مدرس زبان انگلیسی در جهاددانشگاهی ایلام برگزار شد

مصاحبه جذب مدرس زبان انگلیسی در جهاددانشگاهی ایلام برگزار شد

ایسنا/ایلام معاون آموزش جهاددانشگاهی واحد استان ایلام از برگزاری مصاحبه جذب مدرس زبان انگلیسی با حضور ۳۵ نفر داوطلب خبر داد. علی حیدربیگی، در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه ارتقا سطح آموزشی همواره یکی از تاکیدات و در راس برنامه‌های  جهاددانشگاهی است، اظهار کرد: بر اساس سیاست تعیین شده به منظور ارتقا دائمی

 مصاحبه جذب مدرس زبان انگلیسی در جهاددانشگاهی ایلام برگزار شد

ایسنا/ایلام معاون آموزش جهاددانشگاهی واحد استان ایلام از برگزاری مصاحبه جذب مدرس زبان انگلیسی با حضور ۳۵ نفر داوطلب خبر داد.

علی حیدربیگی، در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه ارتقا سطح آموزشی همواره یکی از تاکیدات و در راس برنامه‌های  جهاددانشگاهی است، اظهار کرد: بر اساس سیاست تعیین شده به منظور ارتقا دائمی مراکز آموزشی  جهاددانشگاهی ایلام، آزمون جذب مدرس برگزار شد.

وی با بیان اینکه اغلب شرکت کنندگان در فرایند جذب مدرس زبان انگلیسی جهاددانشگاهی واحد ایلام فارغ التحصیلان رشته زبان انگلیسی در مقاطع کارشناسی و ارشد جویای کار هستند، فرآیند جذب مدرسین زبان در واحد ایلام از طریق دعوت به مصاحبه حضوری انجام گرفت که در دو مقطع کودکان و بزرگسالان دسته بندی و سپس یک دوره TTC کودکان و یا بزرگسالان برای آنان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها